Gå til innhold

Går du ut å fester på byen i helger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er noe jeg aldri gjør. Mulig jeg er unormal men jeg har ingen interesse av festing / barliv på byn. 

Anonymkode: 04d71...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, aldri.

Anonymkode: 5309f...456

Ikke jeg heller. Aldri. Har ikke lyst engang. 

Anonymkode: 04d71...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Nei. Går stadig ut og drikke øl med folk, men er svært sjeldent å se hoppende rundt på et dansegulv. Hvis det skjer er alltid etter sterkt grupppepress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe jeg aldri gjør. Mulig jeg er unormal men jeg har ingen interesse av festing / barliv på byn. 

Anonymkode: 04d71...7f6

Nei, jeg kan rett og slett ikke å gå ut på byen, vet ikke hvordan man gjør det. :) Har prøvd et par ganger med venner, men følte meg bare utilpass og det var alt for høy musikk og alt for mye folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Nei, jeg kan rett og slett ikke å gå ut på byen, vet ikke hvordan man gjør det. :) Har prøvd et par ganger med venner, men følte meg bare utilpass og det var alt for høy musikk og alt for mye folk.

Enig med @Lillemus.

Får heller aldri hørt hva folk sier så jeg sitter der bare å ser dum ut. Ødeleggende for lommeboka er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Lillemus skrev:

Nei, jeg kan rett og slett ikke å gå ut på byen, vet ikke hvordan man gjør det. :) Har prøvd et par ganger med venner, men følte meg bare utilpass og det var alt for høy musikk og alt for mye folk.

Samme her. Føler meg utilpass på byen. 

Anonymkode: 04d71...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe jeg aldri gjør. Mulig jeg er unormal men jeg har ingen interesse av festing / barliv på byn. 

Anonymkode: 04d71...7f6

Spørs jo helt hva du legger i festing/barliv. Inngår en øl på bar i helgen i definisjonen?

 

Jeg er rett som det er ute og spiser en matbit på byen, og det hender det blir en liten tur på bar etterpå, senest nå sist helg. Litt mer utagerende når vi er en venninnegjeng ute, en sjelden gang...

 

Hadde jeg vært singel hadde jeg antakelig vært mer ute i helgene, naturlig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg er på byen (på pub eller bar) og drikker øl, ja. Var det nå sist på fredag, med jobben. Spiste middag først, med 2 øl, og deretter på pub og hadde én øl. Ikke noe fylleslag i det hele tatt, men vi var en liten gjeng som hadde det gøy. Er som oftest i forbindelse med jobb jeg går ut - kanskje en gang eller to i løpet av sommeren med mannen eller ei venninne.

Egentlig helt greit at alkoholprisene er såpass høye i Norge, for min del - da begrenser utelivet seg ganske mye. Gidder ikke betale så himla mye ute for øl :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Nei, jeg synes det er slitsomt med så mange fulle folk, masse bråk, etc. Liker bedre litt mindre sammenkomster hjemme hos venner 😊 Har kjent litt på presset om å like å gå ut siden jeg er ung. Mange jeg kjenner er veldig opptatt av det. - Men folk får være forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går både på konsert eller på by'n for å ta en øl. Jeg har aldri vært discotypen, ikke da jeg var 18 heller, og har aldri snakket om å "gå ut og feste". Å "gå og ta et par pils" har vært mer vår ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Xtra skrev:

Spørs jo helt hva du legger i festing/barliv. Inngår en øl på bar i helgen i definisjonen?

 

Jeg er rett som det er ute og spiser en matbit på byen, og det hender det blir en liten tur på bar etterpå, senest nå sist helg. Litt mer utagerende når vi er en venninnegjeng ute, en sjelden gang...

 

Hadde jeg vært singel hadde jeg antakelig vært mer ute i helgene, naturlig nok.

Jeg mener en tur på bar med i denne sammenheng. Hører om mange som går ut for å ta seg en drink på byen med venner støtt og stadig. 

Anonymkode: 04d71...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker ikke på discotypen men altså barliv inngår i dette. Jeg går aldri ut å drikker på barer i byen. Jeg har aldri vært på slike barer og derfor vet jeg ikke hvordan det er. Men der virker på meg som om mange går på barer med mål for å flørte eller hvis de har kjæreste så blir det for å være sosial med venner. 

Anonymkode: 04d71...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker ikke på discotypen men altså barliv inngår i dette. Jeg går aldri ut å drikker på barer i byen. Jeg har aldri vært på slike barer og derfor vet jeg ikke hvordan det er. Men der virker på meg som om mange går på barer med mål for å flørte eller hvis de har kjæreste så blir det for å være sosial med venner. 

Anonymkode: 04d71...7f6

Jeg tror mange går på bar for å være sosial med venner, uten å flørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kayia skrev:

Jeg tror mange går på bar for å være sosial med venner, uten å flørte.

Jeg har ingen erfaring med det så kan ikke uttale meg. Har aldri gått på barer . Men kan godt være at det gjøres for å bare være sosial. 

Anonymkode: 04d71...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Det hendte at jeg gikk ut sjekket nattelivet da jeg var yngre, men nå er det mer slitsomt enn gøy

 

Endret av lillegutt_80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...