Gå til innhold

Øvelse nytter


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt så dårlig selvtilit at jeg har hatt store problemer med å snakke med folk (inni meg) - når folk har kommet bort til meg har jeg blitt veldig stresset og ikke fått med meg alt som har blitt sagt fordi jeg bl.a har tenkt at jeg ikke er verdt å bruke tid på. I tillegg har jeg ikke klart å vise følelser, bl.a pga dette, jeg har heller ikke klart å si fra om ting til den det gjelder. 

Jeg har strevd betydelig mye sosialt pga min lave selvtilit og dårlige selvbilde. Jeg har ikke villet at folk skal bruke tid på meg. 

Dette, og mer til, har jeg øvd mye på. Jeg har kommet langt. Veldig langt. Jeg får til ting som jeg aldri trodde jeg skulle klare. Jeg satte meg ikke en gang alt som mål fordi jeg ikke hadde tro på at jeg skulle klare å få det til. 

Det dukker fortsatt opp utfordringer som jeg må jobbe med. Men jeg har faktisk begynt å få troen på meg selv. Jeg har begynt å føle at jeg er verdt å bruke tid på, og jeg er nesten aldri stresset lenger når jeg snakker med folk. 

Jeg håper at jeg skal klare å mestre andre ting jeg strever med også, og at jeg vil fortsette med å klare å bygge meg selv opp.

Jeg har hatt det veldig tøft en stund nå. Da er det godt å tenke på det jeg faktisk får til.

 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, MxxM skrev:

Jeg har hatt så dårlig selvtilit at jeg har hatt store problemer med å snakke med folk (inni meg) - når folk har kommet bort til meg har jeg blitt veldig stresset og ikke fått med meg alt som har blitt sagt fordi jeg bl.a har tenkt at jeg ikke er verdt å bruke tid på. I tillegg har jeg ikke klart å vise følelser, bl.a pga dette, jeg har heller ikke klart å si fra om ting til den det gjelder. 

Jeg har strevd betydelig mye sosialt pga min lave selvtilit og dårlige selvbilde. Jeg har ikke villet at folk skal bruke tid på meg. 

Dette, og mer til, har jeg øvd mye på. Jeg har kommet langt. Veldig langt. Jeg får til ting som jeg aldri trodde jeg skulle klare. Jeg satte meg ikke en gang alt som mål fordi jeg ikke hadde tro på at jeg skulle klare å få det til. 

Det dukker fortsatt opp utfordringer som jeg må jobbe med. Men jeg har faktisk begynt å få troen på meg selv. Jeg har begynt å føle at jeg er verdt å bruke tid på, og jeg er nesten aldri stresset lenger når jeg snakker med folk. 

Jeg håper at jeg skal klare å mestre andre ting jeg strever med også, og at jeg vil fortsette med å klare å bygge meg selv opp.

Jeg har hatt det veldig tøft en stund nå. Da er det godt å tenke på det jeg faktisk får til.

 

Når du presser deg ikke så mye kommer du godt videre. Bra jobb. Jeg sliter også sosial. Jeg har lettet trykken fordi jeg forventet ingenting mer og vipps då ble jeg kjennt meg flere gode mennesker. Om vi blir venner eller bekjente hvet jeg ikke. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...