Gå til innhold

Hva er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg iakttatt av noen rare og skremmende vesener. Jeg skimtet et spesielt rart vesen her for litt siden og jeg er redd for at det er ute etter meg. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 442c5...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg iakttatt av noen rare og skremmende vesener. Jeg skimtet et spesielt rart vesen her for litt siden og jeg er redd for at det er ute etter meg. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 442c5...910

Det er ikke farlig. Du bare overser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke farlig. Du bare overser det.

Det er umulig å overse og jeg tror de bare venter på å invadere her, men det hjelper litt når du sier at det ikke er farlig.

Anonymkode: 442c5...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Dette er et sikkert tegn på at en psykose er under utvikling. Du bør ta kontakt med legen din allerede i dag.

Å ja, så det er sånn det føles. Jeg har også sterkere angst. Hører det også med?

Anonymkode: 442c5...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, kupton skrev:

Ja, det hører nesten alltid med.

Jeg har snudd døgnet i noen uker, så kanskje jeg bare trenger søvn? Uansett så er det skremmende og jeg føler at jeg ikke er helt tilstede i hverdagen.

Anonymkode: 442c5...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er umulig å overse og jeg tror de bare venter på å invadere her, men det hjelper litt når du sier at det ikke er farlig.

Anonymkode: 442c5...910

Ja det er vel ikke lett å overse,men godt å vite at det ikke er farlig. Jeg har hatt det mye sånn så jeg et hvordan det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har snudd døgnet i noen uker, så kanskje jeg bare trenger søvn? Uansett så er det skremmende og jeg føler at jeg ikke er helt tilstede i hverdagen.

Anonymkode: 442c5...910

Ja, søvn er meget viktig. Søvnløshet kan utløse psykose hos disponerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er vel ikke lett å overse,men godt å vite at det ikke er farlig. Jeg har hatt det mye sånn så jeg et hvordan det er.

Jo det er meget farlig. Ubehandlet kan en havne ut med samme livskvalitet og funksjonsnivå som Stjernetøv. Det er bare å søke på hennes innlegg, så ser en hvor farlig det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kupton skrev:

Jo det er meget farlig. Ubehandlet kan en havne ut med samme livskvalitet og funksjonsnivå som Stjernetøv. Det er bare å søke på hennes innlegg, så ser en hvor farlig det er.

Herregud! Takk for den da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kupton skrev:

Ja, søvn er meget viktig. Søvnløshet kan utløse psykose hos disponerte.

Da kan jeg kanskje bare ta noe for søvn også gir det seg? Beklager mange spørsmål, men jeg håper bare at jeg slipper å måtte oppsøke lege.

Anonymkode: 442c5...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan jeg kanskje bare ta noe for søvn også gir det seg?

Det kan være nok. Det viser seg i løpet av noen døgn. Hvis ikke, må du kontakte legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, kupton skrev:

Det kan være nok. Det viser seg i løpet av noen døgn. Hvis ikke, må du kontakte legen din.

Tusen takk for at du tok deg bryet med å svare meg. Det har trygget og beroliget meg.

Anonymkode: 442c5...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...