Gå til innhold

Vil bare si takk for meg.


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, MxxM skrev:

Kommer til å savne mange av dere.

Lykke til videre, alle sammen :) 

Er du lei av å være på forum? Ønsker du å komme deg bort fra forum? Uansett : Du har vært en veldig hyggelig og snill bruker her inne. Lykke til om du velger å forlate forumet. 

Anonymkode: b81fd...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du lei av å være på forum? Ønsker du å komme deg bort fra forum? Uansett : Du har vært en veldig hyggelig og snill bruker her inne. Lykke til om du velger å forlate forumet. 

Anonymkode: b81fd...c02

Takk for gode ord. Er ikke lei av å være her :) jeg tar bare ansvar. Det har med meg og ikke andre å gjøre. 

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MxxM skrev:

Takk for gode ord. Er ikke lei av å være her :) jeg tar bare ansvar. 

Jeg tenker på at jeg skal ta en pause fra forumet selv igjen. Mener at det er sunt iblant. Men er veldig mye gode råd å få her. Forumet har gitt meg mye gode råd, tanker og inspirasjon  :)

Anonymkode: b81fd...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker på at jeg skal ta en pause fra forumet selv igjen. Mener at det er sunt iblant. Men er veldig mye gode råd å få her. Forumet har gitt meg mye gode råd, tanker og inspirasjon  :)

Anonymkode: b81fd...c02

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Vi bør nok alle tenke oss nøye for i dag tror jeg også om hvordan vi bruker vår knappe tid og ressurser. Tenker mye selv i samme baner. Grodt med en pause og kanskje veldig bra for en selv. Man kan jo bare om man gå innom  DOL en gang imellom bare for å lese litt om man selv ønsker mener jeg. Oppdatere seg litt på hva andre ofte helt fremmede mennesker tenker om det ene og det andre og  litt innsikt i hva slags virkelighet som møter andre på godt og vondt. Tror alle vi har våre øyeblikk for å si det slitt og populært.😊

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Tusen takk i like måte for tida vi har delt her.😊 Jeg håper ingenting jeg har skrevet eller prøvet å uttrykke her har virket krenkende på deg eller øvrige deltagere på noe måte.

Ser på klokka i øyeblikket og det er blitt temmelig sen nattetime her og imorgen er det atter en dag. Vil prøve å sove på en del av tankene i denne tråden. Alt godt videre og på gjenhør.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Du vil bli savnet ❤️ Alltid trist når noen forlater forumet, blir så tomt da. 

Jeg vil savne trådstarter. Vedkommende betydde utrolig mye for meg her på forumet. 

Anonymkode: b81fd...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6 dager. Ny rekord?

Anonymkode: 306a4...9d9

Hva er poenget med å være frekk? Bare lurer på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 12.10, Gjest skrev:

Kommer til å savne mange av dere.

Lykke til videre, alle sammen :) 

Hei!

Jeg vet ikke hvem du er, men jeg setter pris på seriøse mennesker, så på det grunnlag, om du var seriøs og velmenende, syns jeg det er synd du blir borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎01‎.‎2019 den 18.21, AnonymBruker skrev:

6 dager. Ny rekord?

Anonymkode: 306a4...9d9

Jeg skjønner heller ikke vitsen med å trekke seg i full offentlighet, for så å komme tilbake som nyttnick uka etter. 

Anonymkode: 3be1e...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2019 den 12.10, Gjest skrev:

Kommer til å savne mange av dere.

Lykke til videre, alle sammen :) 

Kan bare ikke forstå hvordan noen kan kjenne igjen denne personen utelukkende på det som står skrevet her. ? 

Litt overdreven tro på egne evner? Eller hva er det som gjør at noen tror de vet hvem dette er? Man kan ikke ta personen på nicket/navnet en gang! 

Så hva er hemmeligheten? 

Anonymkode: 2762b...579

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...