AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Fastlegen henviste meg til kommunale psykisk helse. Jeg fikk tilbud om å være med i en gruppe. Jeg hadde håpet på støttesamtaler. Det vet jeg av erfaring att er bra for meg. Det er kanskje ikke mer å gjøre for en med residual schizofreni? Jeg kunne kanskje få støttesamtaler om jeg ble veldig dårlig. Men jeg føler meg ikke bra. Og tanken på gruppe, er ikke noe for meg. Jeg har aldri trivdes i grupper. Anonymkode: 3e9ee...be1 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 Noen av oss har aldri fått et tilbud i de hele tatt. Bare piller, og takk for i dag. Anonymkode: d7933...324 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 Del Skrevet 17. januar 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fastlegen henviste meg til kommunale psykisk helse. Jeg fikk tilbud om å være med i en gruppe. Jeg hadde håpet på støttesamtaler. Det vet jeg av erfaring att er bra for meg. Det er kanskje ikke mer å gjøre for en med residual schizofreni? Jeg kunne kanskje få støttesamtaler om jeg ble veldig dårlig. Men jeg føler meg ikke bra. Og tanken på gruppe, er ikke noe for meg. Jeg har aldri trivdes i grupper. Anonymkode: 3e9ee...be1 Jeg synes ikke du skal undervurdere grupper selv om du ikke liker tanken på det. Effekten kan være like god som i vanlige samtaler Anonymkode: 941ae...e8e 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg likte meg i gruppe og savner det, det var så mye støtte og forståelse der. De andre sa min historie var som en føljetong...er det det det heter? Det skjedde utrolig mye i livet mitt da med små barn i hus. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 18. januar 2019 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg likte det ikke i gruppe heller, men tvang meg regelrett. Jeg har lært mye hvordan jeg kan forholde meg til sykdom og ble kjent med hyggelige folk. Kanskje du få også mye ut av det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.