Gå til innhold

Misfornøyd med tilbudet jeg fikk.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fastlegen henviste meg til kommunale psykisk helse. Jeg fikk tilbud om å være med i en gruppe. Jeg hadde håpet på støttesamtaler. Det vet jeg av erfaring att er bra for meg. Det er kanskje ikke mer å gjøre for en med residual schizofreni? Jeg kunne kanskje få støttesamtaler om jeg ble veldig dårlig. Men jeg føler meg ikke bra. Og tanken på gruppe, er ikke noe for meg. Jeg har aldri trivdes i grupper.

Anonymkode: 3e9ee...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fastlegen henviste meg til kommunale psykisk helse. Jeg fikk tilbud om å være med i en gruppe. Jeg hadde håpet på støttesamtaler. Det vet jeg av erfaring att er bra for meg. Det er kanskje ikke mer å gjøre for en med residual schizofreni? Jeg kunne kanskje få støttesamtaler om jeg ble veldig dårlig. Men jeg føler meg ikke bra. Og tanken på gruppe, er ikke noe for meg. Jeg har aldri trivdes i grupper.

Anonymkode: 3e9ee...be1

Jeg synes ikke du skal undervurdere grupper selv om du ikke liker tanken på det. Effekten kan være like god som i vanlige samtaler

Anonymkode: 941ae...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte meg i gruppe og savner det, det var så mye støtte og forståelse der. De andre sa min historie var som en føljetong...er det det det heter? Det skjedde utrolig mye i livet mitt da med små barn i hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det ikke i gruppe heller, men tvang meg regelrett. Jeg har lært mye hvordan jeg kan forholde meg til sykdom og ble kjent med hyggelige folk. Kanskje du få også mye ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...