Gå til innhold

Er dere plaget med " telefonterror" og dermed har telefonen mye avskrudd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vær obs på at man da kan gå glipp av opprigninger fra NAV om kortvarige jobbsjanser på noen dager eller så som av og til utvikler seg til mere varighet. Også kanskje kvelden i forveien.

Anonymkode: fae97...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri opplevet å få jobb slik så langt selv men det er en opplysning jeg fanget opp på et informasjonsmøte i nav i dag. De opplyste også at det var kjempestor konkurranse om de få jobbene som er pr.idag.

Anonymkode: fae97...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevet å få jobb slik så langt selv men det er en opplysning jeg fanget opp på et informasjonsmøte i nav i dag. De opplyste også at det var kjempestor konkurranse om de få jobbene som er pr.idag.

Anonymkode: fae97...65c

Jepp, sånn går det med åpne grenser og innvandring.

https://www.nrk.no/norge/ny-rapport_-innvandring-har-fort-til-okte-klasseforskjeller-i-norge-1.14385940

Fattige nordmenn og ufaglærte innvandrere konkurrerer om de samme jobbene, dermed blir det flere om beinet i jobber med lav inntekt.

Skyld på politikerne som vil ha det sånn (samtidig som de klager på alle slaskene som ikke jobber).

Anonymkode: 7ff9c...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men pleier sjekke på internett og om det ikke kommer frem på internett hvem sitt nummer det er eller at det er telefonsalg, så svarer jeg ikke

Anonymkode: f8006...e17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene nav har ringt meg, har det av en eller annen grunn stått nav på displayet på mobilen. Jeg har sikkert lagret hovednummeret dems, men det kommer opp selv om de ringer fra et annet nummer i nav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei men pleier sjekke på internett og om det ikke kommer frem på internett hvem sitt nummer det er eller at det er telefonsalg, så svarer jeg ikke

Anonymkode: f8006...e17

Det er ikke alltid det er så lett å finne ut hva slags telefonnummer det er via gule sider eller 1881 synes jeg. Det har faktisk vist seg å komme opp Arbeids og velferdsetaten eller noe sånt også har det vært et av NAV sine telefonnummer. Var faktisk min veileder i NAV ( nummer 7 eller  10 i rekken tror jeg) en gang fant jeg til slutt ut.

Anonymkode: fae97...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Her ringer det flere laaange nummer fra utlandet, og flere selgere fra Norge. Tar ikke telefonen jeg da. 

Sier bare jeg liker ikke deres konsept og er ikke interessert eventuelt bare legger på eller har bare avskrudd. Sparer mye penger på det siste da.

Anonymkode: fae97...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, sånn går det med åpne grenser og innvandring.

https://www.nrk.no/norge/ny-rapport_-innvandring-har-fort-til-okte-klasseforskjeller-i-norge-1.14385940

Fattige nordmenn og ufaglærte innvandrere konkurrerer om de samme jobbene, dermed blir det flere om beinet i jobber med lav inntekt.

Skyld på politikerne som vil ha det sånn (samtidig som de klager på alle slaskene som ikke jobber).

Anonymkode: 7ff9c...928

Føler mer og mer selv at du er inne på noe der ,men man må lese alt så nøye gjennom i dag. I den grad det lenger finnes noe nedtegnet eller skriftlig i arbeidslivet anno 2019 da.????? Ordentlige arbeidskontrakter virker en saga blott. Kanskje vi mangler skikkelige standardkontrakter ?Men jus er veldig komplisert fagoråde tror jeg. Ettertida og de som er der får nok å " bale"  med uten tvil tror jeg.

Anonymkode: fae97...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føler mer og mer selv at du er inne på noe der ,men man må lese alt så nøye gjennom i dag. I den grad det lenger finnes noe nedtegnet eller skriftlig i arbeidslivet anno 2019 da.????? Ordentlige arbeidskontrakter virker en saga blott. Kanskje vi mangler skikkelige standardkontrakter ?Men jus er veldig komplisert fagoråde tror jeg. Ettertida og de som er der får nok å " bale"  med uten tvil tror jeg.

Anonymkode: fae97...65c

Veldig enig i at jeg også tror de åpne grensene må ta skylda og manglende internasjonalt samarbeide ikke minst. Uhyre komplisert føler bare jeg.

Anonymkode: fae97...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig i at jeg også tror de åpne grensene må ta skylda og manglende internasjonalt samarbeide ikke minst. Uhyre komplisert føler bare jeg.

Anonymkode: fae97...65c

I grunnen bare glad jeg ikke er politiker av i dag. (aldri klart det uansett.)

Anonymkode: fae97...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Jepp, sånn går det med åpne grenser og innvandring.

https://www.nrk.no/norge/ny-rapport_-innvandring-har-fort-til-okte-klasseforskjeller-i-norge-1.14385940

Fattige nordmenn og ufaglærte innvandrere konkurrerer om de samme jobbene, dermed blir det flere om beinet i jobber med lav inntekt.

Skyld på politikerne som vil ha det sånn (samtidig som de klager på alle slaskene som ikke jobber).

Anonymkode: 7ff9c...928

Jo det er nok slik det forholder seg dessverre. Alle er ute for sine tror jeg.

Anonymkode: fae97...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et firma som kontaktet meg jevnt og trutt fordi de ville diskutere lån. Jeg spurte om de kunne svare meg på epost hvilke lånetilbud de kunne gi fordi jeg hadde fått et annet bra tilbud. De ville ikke svare på det på mail. Men ringte etter meg hele tiden for å drøfte og prate. Jeg synes det virket ut som lureri. 

Anonymkode: d2926...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reservert mot telefonsalg. 

Forventer at personer som ringer fra offentlige etater identifiserer seg på min telefonsvarer - erfaringsmessig gjør de det. Det er i mine øyne uheldig at telefoner fra saksbehandlere ikke kommer opp som f.eks. NAV når jeg googler. Flere ganger har jeg bare fått treff på privat eller ukjent nummer. Laaange numre fra utland blokkerer jeg konsekvent. Det er så godt som alltid stammers og hackelystne mennesker. Litt komisk når de ringer fra. "Microsoft" og sier jeg har blitt hacket. Jeg har nemlig Mac ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...