Gå til innhold

God spesialist på bipolar lidelse på Østlandet.

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp med medisineringen av min bipolare lidelse. Er det noen som vet om en flink spesialist på bipolar lidelse på østlandet - i Oslo, Bærum, Asker, Lier eller Drammen? Det er for dårlig kunnskap på DPS, og jeg tror (eller håper) at en kunnskapsrik psykiater kan hjelpe meg til bedre livskvalitet - eller til å ha et liv i det hele tatt. 

Anonymkode: 0bc45...c26

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger hjelp med medisineringen av min bipolare lidelse. Er det noen som vet om en flink spesialist på bipolar lidelse på østlandet - i Oslo, Bærum, Asker, Lier eller Drammen? Det er for dårlig kunnskap på DPS, og jeg tror (eller håper) at en kunnskapsrik psykiater kan hjelpe meg til bedre livskvalitet - eller til å ha et liv i det hele tatt. 

Lars Tanum. Han holder til i Oslo og har pasienter fra hele landet. Han er avtalespesialist og har dobbelkompetanse. Han er både psykiater og farmakolog.

26 minutter siden, Gondor skrev:

Lars Tanum. Han holder til i Oslo og har pasienter fra hele landet. Han er avtalespesialist og har dobbelkompetanse. Han er både psykiater og farmakolog.

Tusen takk for tipset! Hva betyr avtalespesialist?😳 Må jeg ha henvisning fra fastlegen?

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr avtalespesialist?😳 Må jeg ha henvisning fra fastlegen?

Vanligvis må en ha henvisning. Avtalespesialist betyr at du betaler kun det samme hos han som på DPS, og frikortordningen virker på samme måte.  Tanum er på pallen i Norge på bipolar.

32 minutter siden, kupton skrev:

Vanligvis må en ha henvisning. Avtalespesialist betyr at du betaler kun det samme hos han som på DPS, og frikortordningen virker på samme måte.  Tanum er på pallen i Norge på bipolar.

Ok. Er det legen eller psykologen som pleier å henvise? Jeg hadde kanskje foretrukket om legen kunne gjøre det, slik at de på DPS ikke tenker at jeg er misfornøyd med dem. 

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Er det legen eller psykologen som pleier å henvise? Jeg hadde kanskje foretrukket om legen kunne gjøre det, slik at de på DPS ikke tenker at jeg er misfornøyd med dem. 

Hadde mye med Lars Tanum å gjøre da han spesialiserte seg i psykiatri. En flott fyr og en dyktig lege. 

2 timer siden, emilie321 skrev:

Hadde mye med Lars Tanum å gjøre da han spesialiserte seg i psykiatri. En flott fyr og en dyktig lege. 

Så fint. Skal høre med legen om jeg kan få henvisning 😊 Jeg er redd jeg er headed mot ufør sånn som ting har vært de siste årene. Det ønsker jeg ikke, jeg vil mer i livet. Håper det er mulig å få meg litt mer i vater, og at en god ekspert kan hjelpe meg med det, slik at jeg kan jobbe igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...