Gå til innhold

Noen med erfaringer? Circadin.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PåDolAvOgTil

Jeg har brukt Circadin i flere år og er fornøyd. Rettere sagt, jeg bruker Circadin og 25mg Truxal sammen. Jeg tar tablettene en og en halv time før jeg skal legge meg og de hjelper meg med å sovne. Jeg har gått ifra 2-3 timers søvn pr. natt til 7-8 timers søvn pr. natt. Ønsker du ikke å sove er det fint mulig å holde seg våken tross inntak av medisinen, den slår deg ikke ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd circadin. Den gjorde at jeg greide å sovne, men våknet etter 1 1/2 - 2 timer og da ble det sjelden mer søvn den natta. Nå bruker jeg 100 mg quetiapin som fungerer bedre for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter

Jeg brukte det en stund for å få orden på døgnet mitt. Det funka bra, men du må være veldig motivert for at det skal ha effekt. Ikke sove lenge i helgene, og komme deg i seng i et mørkt, stille rom i passe tid etter at du har tatt medisinen, ellers funker det ikke. Men det er ikke en sovemedisin som du blir trøtt av, i vanlig forstand. Det funker vel bare på de som har døgnrytmeproblem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...