Gå til innhold

Møkka lei og forbanna på en tiltaksløs mann


Naivja

Anbefalte innlegg

Jeg gjør alt, han ingenting hvis jeg ikke maser mange ganger på han. Han kan bare sitte der og trykke på iPad eller tlf. Helt blind for meg og ungen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sendte visst før jeg var ferdig, men ja, at det går an å være så uengasjert. Han kan ingen rutiner etter 17 år, og er hvis ikke ivrig etter p sette inn i d heller. Det som gjør meg fly, rasende forbanna er at han ikke snakker med ungene omtrent. Bare korte «hei» og noen andre to-ord setninger. Er så utrolig sårt overfor barna mine. Er vant med foreldre  mine som alltid spør hvordan det går, er interessert i alt vi gjør i hverdagen. Han mangler tydeligvis noen antenner. 😡Gir jeg beskje beskjed til han, er jeg sur, hakker. Han sier også hvorfor han skal gjøre det når jeg gjør det :» trenger vi gjøre dette begge to?» holder det ikke at du gjør det! NEI! Men jeg må ellers skjer jo fanden ingenting!😤late dyret, kunne blitt plassert blant dovendyrene. Hvis jeg blir sur på han for all hjelpen han ikke gjør, går han å legger seg i senga og furter i mange timer.

Anonymkode: 20256...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sendte visst før jeg var ferdig, men ja, at det går an å være så uengasjert. Han kan ingen rutiner etter 17 år, og er hvis ikke ivrig etter p sette inn i d heller. Det som gjør meg fly, rasende forbanna er at han ikke snakker med ungene omtrent. Bare korte «hei» og noen andre to-ord setninger. Er så utrolig sårt overfor barna mine. Er vant med foreldre  mine som alltid spør hvordan det går, er interessert i alt vi gjør i hverdagen. Han mangler tydeligvis noen antenner. 😡Gir jeg beskje beskjed til han, er jeg sur, hakker. Han sier også hvorfor han skal gjøre det når jeg gjør det :» trenger vi gjøre dette begge to?» holder det ikke at du gjør det! NEI! Men jeg må ellers skjer jo fanden ingenting!😤late dyret, kunne blitt plassert blant dovendyrene. Hvis jeg blir sur på han for all hjelpen han ikke gjør, går han å legger seg i senga og furter i mange timer.

Anonymkode: 20256...5ab

Er han deprimert, eller har han "alltid" vært slik? Spør fordi adferden hans godt kan passe inn i de symptomene.

Anonymkode: 3a01f...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er han deprimert, eller har han "alltid" vært slik? Spør fordi adferden hans godt kan passe inn i de symptomene.

Anonymkode: 3a01f...ab0

Han har bare blitt verre med åra. Tror ikke han er deprimert da han liker å gjøre sine hobbyer, som består av å lage nettsider o.l.

Har lyst å bare pakke og gå, men er livredd for at han ikke vil komme til å følge opp barna når jeg ikke er der. Tror han mangler litt empati.

Anonymkode: 20256...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

13 timer siden, Naivja skrev:

Jeg gjør alt, han ingenting hvis jeg ikke maser mange ganger på han. Han kan bare sitte der og trykke på iPad eller tlf. Helt blind for meg og ungen

Kanskje han har aspergers.

Anonymkode: ad88d...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En helt vanlig mann nå til dags... Dessverre. Det florerer av dem. 

Anonymkode: 20b6d...b57

Fordummende generalisering.

Anonymkode: 04cfb...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En helt vanlig mann nå til dags... Dessverre. Det florerer av dem. 

Anonymkode: 20b6d...b57

Jeg kjenner ingen menn som er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han har aspergers.

Anonymkode: ad88d...227

Duverden, nå trekkes asberger-kortet kjapt på DOL ass. Eller tenker du seriøst at alle som beskrives som tiltaksløse av sin partner i et irritert øyeblikk mest sannsynligvis har asberger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kayia skrev:

Duverden, nå trekkes asberger-kortet kjapt på DOL ass. Eller tenker du seriøst at alle som beskrives som tiltaksløse av sin partner i et irritert øyeblikk mest sannsynligvis har asberger??

Mulig jeg ‘tullet’ litt.

Anonymkode: ad88d...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg ‘tullet’ litt.

Anonymkode: ad88d...227

Håper du lo godt selv. Tror nemlig denne "diagnosevitsen" gikk over hodet på resten.

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...