Gå til innhold

Forståelse for det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Betti 11 skrev:

Ja det var det. Følte det ipå ryggen nåtte gå som en pingvin.

Ja gikk som en pingvin jeg også, hun holdt jo på å dette. Steilet på isen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja kan jo kjøpe meg piggsko, er livredd for å knekke noe. 

Kjøp brodder som du kan sette på skoene du allerede har nå til å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Jeg er innlagt nå og skulle få redusere xeplion fra 100 mg til 75 mg, det kunne hjelpe på sulten. Men så fikk jeg ikke redusere likevel pga psykotiske tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fionys skrev:

Kjøp brodder som du kan sette på skoene du allerede har nå til å begynne med.

Ja kan få tak i noen brodder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg er innlagt nå og skulle få redusere xeplion fra 100 mg til 75 mg, det kunne hjelpe på sulten. Men så fikk jeg ikke redusere likevel pga psykotiske tanker.

Å godt du er innlagt og får hjelp når du er dårlig. Jeg vil ikke ta truxal og seroquel, vil ha noe annet å sove på. Ja de sier ofte at man har psykotiske tanker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 time siden, stjernestøv skrev:

Å godt du er innlagt og får hjelp når du er dårlig. Jeg vil ikke ta truxal og seroquel, vil ha noe annet å sove på. Ja de sier ofte at man har psykotiske tanker. 

Jeg får mogadon å sove på, men sover dårlig og bare ynker meg gjennom natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg får mogadon å sove på, men sover dårlig og bare ynker meg gjennom natten

Ok. Kjenner til det, jeg opplever mange fenomener om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag virket det som om han forstod meg bedre,foreslo at jeg skulle ta latuda for han mente den var vektnøytral. Vet ikke helt jeg, var jo når jeg tok dem jeg begynte å legge på meg. Samtidig skjedde det mye rundt meg, kan ha noe med det å gjøre også. Men seroquel kunne man legge på seg av, rart jeg ikke fikk surmontil da. Måtte ta seroquel og truxal,han mente jeg fikk sove bedre hvis jeg tok latuda. Får se da. Og de hadde fått svar på blodprøvene men ikke jeg, manglet vit.D og folsyre, får kjøpe det på fredag når latuda kommer. Kan man bli rar av å mangle det? Så var det noe med B12 og leveren,men det skulle jeg ikke bry meg om? Hva er MMA i forbindelse med B12? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
cilie skrev (På 21.1.2019 den 19.09):

Har du spurt om Surmontil 10 mg? (+ evt Circadin) Surmontil fungerte i hvert fall en periode her. Bruker du Stilnoct, er det kun for et par dager i uka for å ikke miste effekt. 

Hei celie.. Hva om vekt… skal man legge på seg pga surmontil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wala skrev (På 26.9.2022 den 13.31):

Hei celie.. Hva om vekt… skal man legge på seg pga surmontil? 

Hei! Jeg la ikke på meg, men brukte kun 10 mg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...