Gå til innhold

Klesbutiker i Bergen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det noe sted i Bergen fine klesbutikker med klær i store størrelser som jeg kan gå inn i og prøve klærne?  Da snakker jeg ikke om kjedebutikker som HM; LIndex og KappAhl og heller ikke nettbutikker.

Anonymkode: 75b87...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss.. var det ikke akkurat en tråd om dette? Leste den for 10 min siden eller noe? Eller er det jeg som ser HELT feil? 😮 

Anonymkode: 66829...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noe sted i Bergen fine klesbutikker med klær i store størrelser som jeg kan gå inn i og prøve klærne?  Da snakker jeg ikke om kjedebutikker som HM; LIndex og KappAhl og heller ikke nettbutikker.

Anonymkode: 75b87...527

Jeg ønsket faktisk å være til hjelp i den forrige tråen men ble møtt med en veldig uventet holdning. Selv om jeg handler store størrelser , har god økonomi og bor i Bergen tør jeg ikke foreslå noen butikk. Tenk om jeg skulle komme til å si feil butikk igjen. 

Anonymkode: 4748c...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsket faktisk å være til hjelp i den forrige tråen men ble møtt med en veldig uventet holdning. Selv om jeg handler store størrelser , har god økonomi og bor i Bergen tør jeg ikke foreslå noen butikk. Tenk om jeg skulle komme til å si feil butikk igjen. 

Anonymkode: 4748c...52d

Ja hva vil skje da, tror du?  Så langt har ingen noe sted kunnet foreslå noen andre butikker enn lavpris kjedebutikker i Bergen.  Jeg tror ikke de finnes etter å ha kommet hit en del ganger i det siste og ikke sett noen.

Anonymkode: 75b87...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva vil skje da, tror du?  Så langt har ingen noe sted kunnet foreslå noen andre butikker enn lavpris kjedebutikker i Bergen.  Jeg tror ikke de finnes etter å ha kommet hit en del ganger i det siste og ikke sett noen.

Anonymkode: 75b87...527

Det er godt mulig det ikke er så mange Bergensere her. Kan du ikke prøve å google ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er godt mulig det ikke er så mange Bergensere her. Kan du ikke prøve å google ?

Jeg fikk i hvertfall opp :

-Høyer

- Floyd

- Tiger of Sweden. 

Personlig erfaring : Tiger of Sweden har mange fine kjoler og jeg har handlet kjoler der selv. 

Jeg aner ikke hva du er ute etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
3 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg fikk i hvertfall opp :

-Høyer

- Floyd

- Tiger of Sweden. 

Personlig erfaring : Tiger of Sweden har mange fine kjoler og jeg har handlet kjoler der selv. 

Jeg aner ikke hva du er ute etter. 

Ser nå at du er ute etter store størrelser. 

Jeg ville tatt en telefon og forhørt meg hvis ikke du finner ut av det her eller på google. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva vil skje da, tror du?  Så langt har ingen noe sted kunnet foreslå noen andre butikker enn lavpris kjedebutikker i Bergen.  Jeg tror ikke de finnes etter å ha kommet hit en del ganger i det siste og ikke sett noen.

Anonymkode: 75b87...527

Prøv Snorres Eftf. på Vågsalmenningen.

Anonymkode: 0199f...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg fikk i hvertfall opp :

-Høyer

- Floyd

- Tiger of Sweden. 

Personlig erfaring : Tiger of Sweden har mange fine kjoler og jeg har handlet kjoler der selv. 

Jeg aner ikke hva du er ute etter. 

Jeg er ute etter butikker med store størrelser, og de du nevner har ikke det spesielt. Ellers takk for svar.

Anonymkode: 75b87...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ute etter butikker med store størrelser, og de du nevner har ikke det spesielt. Ellers takk for svar.

Anonymkode: 75b87...527

Nei ok, da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Jeg vet ikke. Håper du finner ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei ok, da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Jeg vet ikke. Håper du finner ut av det :)

Jeg googlet og fant noe som heter Nefertiti i Øvregaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg googlet og fant noe som heter Nefertiti i Øvregaten

Dette er en butikk som jeg kommer til å sjekke.  Tusen takk for hjelpen.

Anonymkode: 75b87...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...