Gå til innhold

Hva slags diagnoser har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det glemte jeg helt å skrive. Hehe.

Har ADHD, emosjonell personlighetsforstyrrelse, alvorlige depresjons perioder, tvangslidelse og tourettes syndrome.

Anonymkode: 9c049...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har schizofreni.

Anonymkode: b1fab...6b8

Hvordan påvirker schizofreni deg i hverdagen? Bor du alene eller? 😊

Anonymkode: 9c049...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan påvirker schizofreni deg i hverdagen? Bor du alene eller? 😊

Anonymkode: 9c049...12a

Ja, jeg bor alene. Jeg vet ikke hvordan det påvirker meg, men jeg mangler driv og ambisjoner. Er egentlig mest lykkelig med snus og cola. Lever i tåka, hehe.

 

Så ødelegger det språket mitt. Ikke sånn skriftlig, men jeg får så mange usammenhengende tanker, Spessielt hvis jeg har opplevd en sosial omgang med folk jeg ikke kjenner. Er det familie går det greit.

Anonymkode: b1fab...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har fått scizoaffektiv men vet ikke helt om det stemmer. 

Hva mener du er riktig diagnose?

Anonymkode: fe020...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du er riktig diagnose?

Anonymkode: fe020...11b

Angst har jeg mye av. Har alltid vært usikker på den psykosebiten, har lest bøker om mange som har det som meg. De er ikke syke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADHD, asperger og dystymi. Noen mener også at jeg har agorafobi og sosial fobi, men jeg fyller ikke kriteriene, så vet ikke hvordan de har fått til det. Nå kan det hende jeg har en rekke andre diagnoser også, hvis ikke de har blitt fjernet. Hun tok litt av hun som utredet meg på dps. Klarte å gulpe opp 5 (tror jeg det var) diagnoser kun basert på noen skjemaer hun fylte ut. Men psykiateren som behandlet meg og utredet litt grundigere (sendte meg videre til nevropsykologisk utredning), mente jeg har adhd, asperger og dystymi. Og der fyller jeg kriteriene, så da stemmer nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Eva Sofie skrev:

Har PTSD og DID. Jeg har også epilepsi som påvirker meg endel kognitivt.

Hvordan påvirker DID din hverdag?

Anonymkode: cd228...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan påvirker DID din hverdag?

Anonymkode: cd228...857

 

Det ønsker jeg ikke å utdype på det store, åpne internettet i detalj og ber om forståelse for det :) Men jeg har et bra og stabilt liv nå selv om det var veldig tøft i mange år.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Eva Sofie skrev:

 

Det ønsker jeg ikke å utdype på det store, åpne internettet i detalj og ber om forståelse for det :) Men jeg har et bra og stabilt liv nå selv om det var veldig tøft i mange år.

Det forstår jeg godt. Det er godt at ting har blitt bra.

Anonymkode: cd228...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 21.1.2019 den 20.01, AnonymBruker skrev:

Hva slags diagnoser har du? ;)

 

Anonymkode: 9c049...12a

bare en. det er autisme. har ingen annen duagnoser, for jeg har tatt alle psykiske lidekser tester og ingenting ble det, untat difus sosial fobi og uspessifikk tvangslidelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...