Gå til innhold

Noen som vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg går til psykepleier i regi av kommunen, og lurer på om det er lov at hun henter meg til samtale? Evt. komme hjem til meg? 

Anonymkode: c5b15...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg går til psykepleier i regi av kommunen, og lurer på om det er lov at hun henter meg til samtale? Evt. komme hjem til meg? 

Anonymkode: c5b15...dfc

Ja det er lov men det har mer å gjøre med om det er nok tid til å gjøre det. Jeg synes godt du kan spørre.

Anonymkode: a30fd...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går til psykepleier i regi av kommunen, og lurer på om det er lov at hun henter meg til samtale? Evt. komme hjem til meg? 

Anonymkode: c5b15...dfc

Her kommer hun hjem til meg noen ganger,så de besøker folk hjemme også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kontakt er svært fleksibel. Stort sett møtes vi hjemme, noen ganger kjører hun meg steder. Hun kan gjerne møte meg andre steder og - gitt at det passer inn i timeplanen hennes. Det er jo slik jeg har forstått det meninga at de skal komme hjem til eller være ute med brukere, samt gå inn som koordinatorer for individuell plan om man har en. Synes det er mye greiere at hun kommer hjem, fram for å skulle sitte på et surt kontor og prate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går til psykepleier i regi av kommunen, og lurer på om det er lov at hun henter meg til samtale? Evt. komme hjem til meg? 

Anonymkode: c5b15...dfc

Ja det er lov :) I kommunen jeg bor i har vi feks et team der brorparten av samtaler og tilsyn foregår på oppsøkende basis, dvs hjemme hos brukeren eller der brukeren befinner seg på avtaletidspunktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går til psykepleier i regi av kommunen, og lurer på om det er lov at hun henter meg til samtale? Evt. komme hjem til meg? 

Anonymkode: c5b15...dfc

Ansatte i kommunens psykiatri-tjeneste pleier ofte å reise hjem til sine brukere. Det er derimot ikke gitt at hun har lov til å hente deg i bil til samtale, dette vil ofte forutsette at hun benytter tjenestebil. Mange steder er det forbud mot at helsepersonell bruker sine private biler til å transportere pasienter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...