Gå til innhold

Mens, ingen blødning, negativ test


Wilhelmina

Anbefalte innlegg

Hei

Alltid hatt veldig regelmessig og pålitelig menstruasjon, samme symptomer hver gang. Litt mensmurringer dagen før og masse menssmerter første dag i menstruasjonen. Denne måneden har jeg hatt mensmurringer og faktisk til og med menssmerter en hel uke før menstruasjonen. På selve dagen som jeg skulle fått mensen, som er i dag oppfører seg kroppen helt lik som andre perioder, MEN, jeg blør ikke. Basically samme symptomer som ellers, oppblåst, hodepine + sterke smerter, bare at jeg ikke blør. 

Bruker ikke p-piller og har heller aldri gjort det. Har hatt ubeskyttet sex denne måneden, så muligheten for graviditet er selvfølgelig tilstede, men tok en test i morgest og den var så negativ som det går ann, ikke antydning til strek engang, og det var til og med en sånn "Test tidlig"-rfsfu-test. Når man er på mensdagen er det vel strengt tatt ikke "test tidlig" lenger, så den burde vel slått ut hvis jeg var gravid. Så jeg bare stiller meg veldig spørrende til det hele. Jeg har aldri hatt så mye menssmerter over så lang tid før. Og heller aldri vært forsinka med mensen selv om jeg både har trent mye og til tider også trent hardt når jeg var yngre og vært super stressa og jetlaged og who knows what, mensen dukker opp som en klokke gjennom det hele. 

Hvorfor blør jeg ikke? Kan jeg være gravid selv om til og med en sånn test-tidlig-test var negativ nå? Eller finnes det andre logiske forklaringer?

Er bare så rart at det føles helt ut som jeg har mensen, sånn helt prikk likt, men bare....uten blod liksom, det er skikkelig rart....Jeg vet ikke, for mensen har aldri vært utsatt hos meg før, men regner liksom med at hvis den er forsinka, så ville jeg heller ikke hatt identiske symptomer som om jeg faktisk gikk gjennom en menstruasjon, at de ville kommet først når mensen faktisk kom....men jeg vet ikke....hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...