AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Har nok en veldig høy grad av det, og har aldri takla livet siden jeg var veldig liten. Har gått i masse terapi, får ikke endret grunnpersonligheten min uansett hva jeg gjør; er engstelig for alt og er på tuppa hver dag. Har mange traumer i tillegg. Burde vært bedre nå synes jeg...går bare til samtaler hos sykepleier nå, støttesamtaler...det er faktorer i livet mitt som alle ville synes var vanskelig å leve med, jeg valgte ikke letteste vei! Men jeg får nå snart hjelp til å prøve meg i jobb og har tross alt et apparat rundt meg. Jeg må nok gå på medisiner resten av livet, uten det blir jeg veldig veldig dårlig. Sånn er det vel å være nevrotisk...noen som kjenner seg igjen? Har dere lært å leve med det? Anonymkode: 3605a...c14 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 Del Skrevet 27. januar 2019 Angst og engstelse må vel ofte utfordres gradvis for å bli tryggere. Kan kjenne meg igjen , ikke lett - noe er på et vis innebygd . Med støtte kanskje større sannsynlighet for å klare å utfordre seg selv. Anonymkode: aefce...bfd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.