Gå til innhold

Hjelp, katten fikk i seg 150 mg Venlafaxin! 😮

Anbefalte innlegg

Er det farlig? Den bare hoppet opp på benken og tok en av tablettene jeg holdt på å gjøre klart for meg selv. Den veier 6 kg. Går det mest sannsynlig bra? Eller bør jeg ta kontakt med dyrlegevakta? 😮 Er jo svindyrt på denne tida av døgnet, så vil jo helst unngå det. 

Anonymkode: c757e...576

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det farlig? Den bare hoppet opp på benken og tok en av tablettene jeg holdt på å gjøre klart for meg selv. Den veier 6 kg. Går det mest sannsynlig bra? Eller bør jeg ta kontakt med dyrlegevakta? 😮 Er jo svindyrt på denne tida av døgnet, så vil jo helst unngå det. 

Anonymkode: c757e...576

https://dyrehelseguiden.no/artikel/legemiddelforgiftning-hos-katt/

Kontakt dyrlegevakta omgående.

Anonymkode: ba6d2...e51

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med pusen?

Anonymkode: 24b4a...35a

Fikk høre at matmor ble ble veldig glad og overrasket over den positive virkningen Venlafaxin hadde på pus, og at hun nå bare fortsetter med å gi ham 150 mg. Årsaken skal visstnok være at pusen blir mer rolig og fornøyd, og at han ikke lenger forsøker å løpe foran biler i trafikken, eller å henge seg i trærne. Mindre suicidal, rett og slett. 

Anonymkode: 5a1c3...f5d

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk høre at matmor ble ble veldig glad og overrasket over den positive virkningen Venlafaxin hadde på pus, og at hun nå bare fortsetter med å gi ham 150 mg. Årsaken skal visstnok være at pusen blir mer rolig og fornøyd, og at han ikke lenger forsøker å løpe foran biler i trafikken, eller å henge seg i trærne. Mindre suicidal, rett og slett. 

Lavmål å spøke med dette. Stakkars deg om du synes dette er morsomt. God bedring, hvis det er håp, da😂det kommer vel an på kapasiteten om den finnes.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pusen ble nok overlykkelig.

Anonymkode: 67a8f...93a

Lavmål å spøke om dette. Håper du får hjelp, livet ditt må være veldig trist med bare 1 hjernecelle. 

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lavmål å spøke om dette. Håper du får hjelp, livet ditt må være veldig trist med bare 1 hjernecelle. 

Herregud, litt svart humor må man ha.

Lykke til.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud, litt svart humor må man ha.

Lykke til.

Din idiot, lavmål humor, om at andre, dyr som mennesker blir skadet. Du er bare et verdiløst fjols som ikke har andre gleder i livet enn det😂😂😂

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Din idiot, lavmål humor, om at andre, dyr som mennesker blir skadet. Du er bare et verdiløst fjols som ikke har andre gleder i livet enn det😂😂😂

Du høres ut som en liten solståle som har glemt å ta egne medisiner i dag. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du å være enda litt mer selvhøytidelig hvis du prøver? 

Anonymkode: 1eb35...55c

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo passe idiot selv, da. Som kommer med sånne karakteristikker om andre basert på at du ikke har samme humor som vedkommende. Du burde gå i deg selv og tenke litt. 

Ellers bør du passe på å ta medisinene dine, sånn at det ikke tipper HELT over for deg. Forøvrig god bedring! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...