Gå til innhold

Nattåpen butikk uten ansatte


Eksperten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Eksperten skrev:

Ser jo noen utfordringer der, ja ;). Men jeg har vært på nattåpne ubetjente storkiosker i utlandet (blant annet i Stockholm, tror jeg), og der var det helt normalt og så ut til å fungere bra. Antar de er videoovervåket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Eksperten skrev:

Hvem vet, Amazon satser på dette for fullt, mulig det blir en knallsuksess.

https://itavisen.no/2018/07/04/amazon-apner-enda-en-go-butikk/

Synd for de som jobber i butikker da, nå blir det enda mer kamp om jobbene nederst ved bordet.

Anonymkode: b0dc5...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er de som vil ha det slik?????

Anonymkode: e3d2c...15c

Butikkeierne som vil tjene mer penger.

Anonymkode: b0dc5...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kanskje KRF får oppfylt sin våte drøm i fremtiden da med at folk slipper jobbe i butikk på søndager 🤣

Gud blir nok meget glad for disse teknologiske fremskrittene :) 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synd for de som jobber i butikker da, nå blir det enda mer kamp om jobbene nederst ved bordet.

Anonymkode: b0dc5...387

Ja er ikke mangel på press på bunnen allerede, det er synd men er nok dessverre en uunngåelig ting i fremtiden, ting har gått tregere enn forventet egentlig mtp selvkjørende biler og alt slikt, men teknologien blir bedre år for år så det er bare et spørsmål om tid, om det blir 4 år eller 5 år spiller jo liten rolle for landets fremtid, grep må tas for å sørge for at det ikke blir for mange ufaglærte i forhold til antall ufaglærte jobber, ellers blir det skumle tider fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem vet, Amazon satser på dette for fullt, mulig det blir en knallsuksess.

https://itavisen.no/2018/07/04/amazon-apner-enda-en-go-butikk/

Synd for de som jobber i butikker da, nå blir det enda mer kamp om jobbene nederst ved bordet.

Anonymkode: b0dc5...387

Urix i går handlet om Amazon. FY søren for en maktgigant! Jeg skal ALDRI kjøpe noe fra Amazon mer!

Jeg har ikke sans for slike butikker, uten ansatte. Liker ikke selvbetjente kasser heller. Det var helt horribelt å høre om de ansattes arbeidsforhold hos Amazon, spesielt i USA, men også i Storbritannia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Eksperten skrev:

Jeg bruker ikke selvbetjente kasser engang, kommer neppe til å bruke butikker helt uten ansatte på plass nei. Litt pussig egentlig siden jeg jobber i bibliotek med selvbetjeningsautomater og Meråpent der brukere kan komme inn før vi åpner og etter vi stenger ved å logge inn med lånekortet (de må signere elektronisk først for å få tilgang), men ekspederer gjerne brukere i skranken, det er så koselig og mange vil snakke med noen og få litt hjelp og det får de selvfølgelig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg bruker ikke selvbetjente kasser engang, kommer neppe til å bruke butikker helt uten ansatte på plass nei. Litt pussig egentlig siden jeg jobber i bibliotek med selvbetjeningsautomater og Meråpent der brukere kan komme inn før vi åpner og etter vi stenger ved å logge inn med lånekortet (de må signere elektronisk først for å få tilgang), men ekspederer gjerne brukere i skranken, det er så koselig og mange vil snakke med noen og få litt hjelp og det får de selvfølgelig. :) 

Jeg synes det er hyggeligst å bli ekspedert på biblioteket, men bruker automaten mest - tenker at når den først er der, så kan jeg spare de ansatte for akkurat den jobben. Bruker dem heller til å få råd eller hjelp til å finne en spesiell bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...