Gå til innhold

sende en hilsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Når man sender en hilsen i anledningen bursdag, skriver man da, Gratulerer med dagen, hilsen x

Eller skriver man, gratulerer med dagen min elskede, du betyr mye for meg, hilsen x

Evt bør man finne et dikt og skrive inn, et man syns passer, til en man har et kjæresteforhold med.

Evt hvilket dikt?

Anonymkode: 99337...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Når man sender en hilsen i anledningen bursdag, skriver man da, Gratulerer med dagen, hilsen x

Eller skriver man, gratulerer med dagen min elskede, du betyr mye for meg, hilsen x

Evt bør man finne et dikt og skrive inn, et man syns passer, til en man har et kjæresteforhold med.

Evt hvilket dikt?

Anonymkode: 99337...430

Jeg er langt nærmere alternativ 2, men formulerer det på måten som er vanlig mellom oss. Null dikt, ville bare virket kunstig og rart mellom oss. 

Anonymkode: bb849...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Når man sender en hilsen i anledningen bursdag, skriver man da, Gratulerer med dagen, hilsen x

Eller skriver man, gratulerer med dagen min elskede, du betyr mye for meg, hilsen x

Evt bør man finne et dikt og skrive inn, et man syns passer, til en man har et kjæresteforhold med.

Evt hvilket dikt?

Anonymkode: 99337...430

#2 er bra.

Anonymkode: 235d4...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Jeg tror hun ville like høre at hun betyr alt for meg, men hun betyr mye, jeg har fundert på det en stund. Hadde hun betydd alt for meg, ville det nærmest være synonymt med suicidalitet. 

Det er ikke noe jeg tenker på, jeg har mine interesser, det skal andre ting til for at jeg tror jeg ikke orker mer, som stress over lang tid, en kjæreste betyr derfor bare mye, for er så absolutt ikke alt.

Anonymkode: 99337...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Når man sender en hilsen i anledningen bursdag, skriver man da, Gratulerer med dagen, hilsen x

Eller skriver man, gratulerer med dagen min elskede, du betyr mye for meg, hilsen x

Evt bør man finne et dikt og skrive inn, et man syns passer, til en man har et kjæresteforhold med.

Evt hvilket dikt?

Anonymkode: 99337...430

Det hender jeg bruker både nr. 2 og nr. 3 på bursdagskort til min kjære. :D Det finnes så mange dikt, søk litt på kjærlighetsdikt på nettet få finner du nok noe du synes passer - eller skriv et selv! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

 #2 er veldig fin. Det er fint og troverdig at du sier det på din måte, og bytter ut "alt" med "mye".

Jeg tror #3 blir vanskelig for en tenker aå nøye gjennom hvert ord 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gargamel skrev:

 #2 er veldig fin. Det er fint og troverdig at du sier det på din måte, og bytter ut "alt" med "mye".

Jeg tror #3 blir vanskelig for en tenker aå nøye gjennom hvert ord 😏

Enig. Min kjæreste bruker store ord til meg. Jeg bruker vel store ord til han også. Verste av alt er at jeg mener ordene. Min kjæreste har en høy verdi i livet for meg. Men når han sier til meg at jeg betyr alt så tror jeg at han legger litt ekstra på. Og bra for meg. Null forventninger. :)

Anonymkode: aec5c...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...