Gå til innhold

Zumba og xeplion

Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Dro på min første zumbatime siden jeg fikk xeplion og det gikk ikke bra. Jeg fikk ikke til noen ting for kroppen var helt stiv! Dette går jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777
29 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Er du sikker på at dette skyldes Xeplion og ikke langvarig fravær av trening? :) 

Ja.

spinning går greit, men dans går ikke. Akkurat som på cisordinol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, elina777 skrev:

Har danset siden jeg var 16 år uten problem

Når du har ikke danset en stund, er det normal å være stiv. Det blir bedre etter hver time. Du må jo bli kjennt med koreografien. Jeg har trent hjemme med zumba. Det var kjempegøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
4 minutter siden, Betti 11 skrev:

Når du har ikke danset en stund, er det normal å være stiv. Det blir bedre etter hver time. Du må jo bli kjennt med koreografien. Jeg har trent hjemme med zumba. Det var kjempegøy.

Nei kjenner kroppen ikke er som før pga medisinene og man kan bli stiv av AP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, elina777 skrev:

Nei kjenner kroppen ikke er som før pga medisinene og man kan bli stiv av AP

Jeg skjønner, har ikke så mye erfaring med medisiner. Jeg håper du blir snart bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...