Gå til innhold

Kan jeg bli gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er 29 år gammel.Jeg prøver å bli gravid for ett år siden. Jeg har ureglemessig period. Jeg tok progestoren prøve på syklus dag 26 og resultet er 8nmol/l. I dag er det syklus dag 37 og jeg mistet period. Jeg er ikke sikker om jeg fikk eggløsning. Jeg har ikke tatt gravid test ennå. Kan det være andre grunn fo mistet period?

 

Beklager for dårlig norsk. 

MVH

Emmy

Anonymkode: d26f1...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Verdi på 8 nmol/L tyder på at du har hatt eggløsning. Det kan ha vært tidlig i lutealfasen (perioden mellom eggløsning og menstruasjon). Hvis du ikke har fått menstruasjon i løpet av 3-4 dager, bør du ta en graviditetstest. Vi håper! Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Verdi på 8 nmol/L tyder på at du har hatt eggløsning. Det kan ha vært tidlig i lutealfasen (perioden mellom eggløsning og menstruasjon). Hvis du ikke har fått menstruasjon i løpet av 3-4 dager, bør du ta en graviditetstest. Vi håper! Vennlig hilsen Mette

Takk for svar.

Jeg har lite brunt blod i dag om morgenen. og ikke noe blod etter det. Jeg har ingen smerte i magen. Normalt får jeg vond i magen når jeg har en menstruasjon. Er dette begynnelsen av mensen?. Er det noe å bekymre seg for det uvanlige blodet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...