Gå til innhold

Tror vaginaen min er unormal. Utvekst midt mellom urinrør og skjedeåpningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en utvekst midt mellom urinrør og skjedeåpningen og jeg klarer ikke å finne bilder av en vagina som ser lik ut i forhold til akkurat det. Jeg er 24 år og har aldri gjenomført en gynekologisk undersøkelse og jeg begynner å lure på om vaginaen min er unormal. Jeg kan ikke huske om jeg alltid har hatt denne utveksten eller om den har kommet etter hvert (det høres sikkert litt absurd ut å ikke huske dette, men jeg onanerer og ser meg selv nedentil i speilet sjeldent). 

Jeg har lengre indre enn ytre kjønnslepper enn de ytre så jeg ser den bare når jeg drar de til hver sin side. Det er litt vanskelig å beskrive hvordan den ser ut, men den ser litt ut som en slags tapp. Den er jevn og den er samme rosafarge som resten av vaginaen og ser på en måte ut som den skal høre til der, men på en annen måte ser den litt rar ut og jeg klarer som sagt heller ikke finne noen bilder av noe lignende. 

Er det noen som skjønner hva jeg snakker om? Som eventuelt vet hva det heter eller som kan linke til bilder av noe som kanskje kan ligne? 

Anonymkode: bb7f6...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Har du hatt samleie? så kan det være en liten rest av 'jomfruhinnen', Det kan også bare være en liten slimhinne-'utvekst' som er helt ufarlig. Jeg har dessverre ikke funnet et bilde jeg kan vise deg, men hvis du kan sette inn en tampong eller kan ha samleie, så er det ikke noe å bry seg om

Hos mer enn 40% av alle kvinner er de indre kjønnsleppene større enn de ytre og kan ses (spesielt hos de som fjerner kjønnshårene som ellers vil dekke området).

Vennlig hilsen Mette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Har du hatt samleie? så kan det være en liten rest av 'jomfruhinnen', Det kan også bare være en liten slimhinne-'utvekst' som er helt ufarlig. Jeg har dessverre ikke funnet et bilde jeg kan vise deg, men hvis du kan sette inn en tampong eller kan ha samleie, så er det ikke noe å bry seg om

Hos mer enn 40% av alle kvinner er de indre kjønnsleppene større enn de ytre og kan ses (spesielt hos de som fjerner kjønnshårene som ellers vil dekke området).

Vennlig hilsen Mette

 

Jeg har aldri hatt samleie. Jeg kan sette inn tampong, men det gjør litt vondt.

Anonymkode: bb7f6...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...