stjernestøv Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Sist vi prøvde å ha samleie kom han ikke skikkelig inn i meg,og jeg tenker på sist jeg tok celleprøve som er lenge siden. Hun drog så hardt i...sikkert livmorhalsen, kan hun ha dradd den lenger ned enn vanlig? Nå har vi ikke sex lenger,jeg er 46 år og går på p.sprøyten. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Kan det ha vært for tørt? det kan forekommer med p-sprøyten. Da kan man bruke østrogenkrem i skjeden, Ovesterin stikkpiller eller krem kan kjøpes uten resept. Det er ikke vanlig å dra i livmorhalsen ved celleprøve. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. januar 2019 Forfatter Skrevet 28. januar 2019 Mette Moen, Gynekolog skrev (På 28.1.2019 den 13.36): Kan det ha vært for tørt? det kan forekommer med p-sprøyten. Da kan man bruke østrogenkrem i skjeden, Ovesterin stikkpiller eller krem kan kjøpes uten resept. Det er ikke vanlig å dra i livmorhalsen ved celleprøve. Vennlig hilsen Mette Ekspander Mulig det. Jo hun drog i den og det var vondt,kan kjenne den inni meg. Takk for svar. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Man kan bare dra i livmorhalsen med et instrument, en slags klype. Hilsen Mette 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. januar 2019 Forfatter Skrevet 28. januar 2019 Mette Moen, Gynekolog skrev (På 28.1.2019 den 15.22): Man kan bare dra i livmorhalsen med et instrument, en slags klype. Hilsen Mette Ekspander Ja det må ha vært det hun brukte for å dra den frem, så lurer på om den ikke gikk tilbake. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Man kan ikke lave permanente forandringer ved å dra i livmorhalsen. Hilsen Mette 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Skrevet 29. januar 2019 Mette Moen, Gynekolog skrev (På 28.1.2019 den 22.31): Man kan ikke lave permanente forandringer ved å dra i livmorhalsen. Hilsen Mette Ekspander Ok. Det er bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.