AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Bytte fra Efexor til Zoloft... Hvor mye må jeg seponere Efexor ( Veneflaxin ) 300 mg , for å gå over til Zoloft?? Noen som vet.. Fastlegen min er usikker... Har gått på Zoloft før.. Bytter kun pga av vektøkning.. Ikke redd for bivirkninger unntak; serogent syndrom.. Håper på ordentlige svar... mvh meg😊 Anonymkode: c527a...9ce 0 Siter
kupton Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Jeg vet, men straks jeg nevner doser blir det slettet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 7 minutter siden, Stuttum 50 skrev: Håper en lege kan svare meg da Forumet har ingen leger. Anonymkode: e4cec...741 0 Siter
kupton Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 (endret) Efexor er et SNRI. Ved overgang til SSRI er en ikke bekymret (bivirkningsmessig) for bortfallet av noradrenalin-påvirkning. Poenget er å treffe sånn cirka med serotoninpåvirkningen. Mellom disse to preparater er denne som 3:2. Så kan du ta med deg svaret til legen din og få denne til å fortelle deg hva dosen Zoloft skal være. Du kan gå rett over fra en dag til den neste. Endret 28. januar 2019 av kupton 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.