Gå til innhold

å prompe under dyna og så slippe fisen fri.


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

når jeg promper under dyna, så passer jeg som oftest på at jeg slipper prompen ut fra dyna ved å vifte litt på dyna så det blir en åpning ved rumpen. det fordi jeg ikke vil at prompelukta skal ligge under lukka dyne, for da setter lukta seg og blir omdanna til "konsentrert" fiselukt som setter seg fast i dyna. har dere også det sånt?

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

når jeg promper under dyna, så passer jeg som oftest på at jeg slipper prompen ut fra dyna ved å vifte litt på dyna så det blir en åpning ved rumpen. det fordi jeg ikke vil at prompelukta skal ligge under lukka dyne, for da setter lukta seg og blir omdanna til "konsentrert" fiselukt som setter seg fast i dyna. har dere også det sånt?

Det problemet har jeg aldri hatt.

Anonymkode: f3b50...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

når jeg promper under dyna, så passer jeg som oftest på at jeg slipper prompen ut fra dyna ved å vifte litt på dyna så det blir en åpning ved rumpen. det fordi jeg ikke vil at prompelukta skal ligge under lukka dyne, for da setter lukta seg og blir omdanna til "konsentrert" fiselukt som setter seg fast i dyna. har dere også det sånt?

kanskje du skal være litt mindre opptatt av å være morsom/få oppmerksomhet, selv om man skriver på net kan man forsøke ta andre på alvor, og utvise respekt. Ikke sikkert andre syns dine innlegg er morsomme, selv om du selv syns det, og sikkert ler litt selv når du skriver.

Anonymkode: 2a968...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje du skal være litt mindre opptatt av å være morsom/få oppmerksomhet, selv om man skriver på net kan man forsøke ta andre på alvor, og utvise respekt. Ikke sikkert andre syns dine innlegg er morsomme, selv om du selv syns det, og sikkert ler litt selv når du skriver.

Anonymkode: 2a968...582

syns du ikke at jeg viser respekt??

 

folk har blitt dødskjedelige. med de siste årene. ingen liker humor mer.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje du skal være litt mindre opptatt av å være morsom/få oppmerksomhet, selv om man skriver på net kan man forsøke ta andre på alvor, og utvise respekt. Ikke sikkert andre syns dine innlegg er morsomme, selv om du selv syns det, og sikkert ler litt selv når du skriver.

Anonymkode: 2a968...582

ok. jeh skal slutte å være morsom. jeg får beskjed av ALLE at jeg må utvise respekt selvom jeg prøver å vise respekt. greit, jeg prøver jo bare å vøre sosial med humor. men heg skal slutte, for nå for tiden er jo alle i hele verden dønn alvorlige og hater humor som ikke passer dem. unskyld for at jeg har bruker her i det heletatt, og for at jeg snakker med dere her. jeg skal få la dere være i fred. jeg har jo ingenting med omverdenen å gjlre, jeg, den dødfldte alien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

syns du ikke at jeg viser respekt??

 

folk har blitt dødskjedelige. med de siste årene. ingen liker humor mer.

De fleste syntes prumpehumor slutter å være morsomt når de blir en 5-6 år.

Anonymkode: f3b50...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må gjerne være så morsom du bare vil. Personlig synes jeg tiss og bæsj, og mens, bleier og sånn bare er ekkelt. Ikke noe personlig altså. Du må gjerne prompe så mye du vil for min del.. 

Anonymkode: 8131a...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg vokste opp så de voksne. " Den som tiden først oppretter. Den er tiden å rette fetter."  Også lo de.😉

Anonymkode: 3c29a...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrivefeil. " Den som Fisen først oppretter . Den er Fisens  rette fetter."

Anonymkode: 3c29a...4b2

Husker de stod over barnesengen  min og sa nettopp disse ord. Den som fisen først oppretter. Den er fisens rette fetter. Også lo de.🤩

(Å opprette noe tror jeg betyr å bekjentgjøre. Dette var før barna hadde egen konto i banken)

Kanskje er det slik at på seg selv kjenner man andre. Husker en bekjent som nettopp hadde fått sitt første barn. " man må være kalv for å bli kvige" eller noe sånt.

Alle er ikke like voksne.😉

Anonymkode: 3c29a...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrivefeil. " Den som Fisen først oppretter . Den er Fisens  rette fetter."

Anonymkode: 3c29a...4b2

"Den som fisen først blir var, den er fisens egen far" sa vi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
23 timer siden, Blomsterfluen skrev:

når jeg promper under dyna, så passer jeg som oftest på at jeg slipper prompen ut fra dyna ved å vifte litt på dyna så det blir en åpning ved rumpen. det fordi jeg ikke vil at prompelukta skal ligge under lukka dyne, for da setter lukta seg og blir omdanna til "konsentrert" fiselukt som setter seg fast i dyna. har dere også det sånt?

Takk for informasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har vi det morro dere.

Anonymkode: f3b50...005

Utrolig morsom og fin tråd bare. Enkelte er ikke voksne på en knapp tror jeg bare.😎 (Taler kun for meg selv som vanlig.)

Anonymkode: 3c29a...4b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

"Den som fisen først blir var, den er fisens egen far" sa vi. :)

«Den som sier disse ord er fisens rette mor» sa vi. 😀

Anonymkode: af349...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...