Gå til innhold

Å vende sinne innover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rettelse: 

Betyr det å være sint på seg selv?

Anonymkode: fecab...f31

Før rettet jeg mye av sinnet mitt innover meg selv. Følte jeg ikke hadde rett til å være sint på de jeg virkelig burde være sint på. Det var bare jeg som var dum og urimelig.  

Etter mange år med terapi så begynner jeg mer å greie og rette sinnet mitt der det hører hjemme. Hos de som gjorde meg både vondt og urett. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, emilie321 skrev:

Før rettet jeg mye av sinnet mitt innover meg selv. Følte jeg ikke hadde rett til å være sint på de jeg virkelig burde være sint på. Det var bare jeg som var dum og urimelig.  

Etter mange år med terapi så begynner jeg mer å greie og rette sinnet mitt der det hører hjemme. Hos de som gjorde meg både vondt og urett. 

 

Jeg håper jeg få det til en dags også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...