Gå til innhold

Konspirasjonsteorier. Er de egentlig et uttrykk for organisert kriminalitet eller forsøk på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller skall tanken være fri? Man skal holde sin manglende naivitet og kanskje veldig dårlige erfaringer og opplevelser for seg selv? Alle livshistorier er ikke interessante? Alle mennesker er ikke like troverdige? En måte å undertrykke andre på?

Hva er privat ? Hva er litteratur? Hva er historie? Hva er jus? Hva er politikk?

Kjør debatt.

Anonymkode: b6005...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller skall tanken være fri? Man skal holde sin manglende naivitet og kanskje veldig dårlige erfaringer og opplevelser for seg selv? Alle livshistorier er ikke interessante? Alle mennesker er ikke like troverdige? En måte å undertrykke andre på?

Hva er privat ? Hva er litteratur? Hva er historie? Hva er jus? Hva er politikk?

Kjør debatt.

Anonymkode: b6005...22a

Hva har forskjellen mellom om ting blir uttrykt muntlig eller i skrevne ord  å si i dag?

Anonymkode: b6005...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har forskjellen mellom om ting blir uttrykt muntlig eller i skrevne ord  å si i dag?

Anonymkode: b6005...22a

Eller er alt ren ondskap eller troller i? Eller videreføring av overtro eller synske evner? Eller en måte å forsvare seg mot noe man bare intuitivt fatter? Eller hva man tyr til når man ingenting  lovlig mulighet har for å bevise sine teorier?

Anonymkode: b6005...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller er alt ren ondskap eller troller i? Eller videreføring av overtro eller synske evner? Eller en måte å forsvare seg mot noe man bare intuitivt fatter? Eller hva man tyr til når man ingenting  lovlig mulighet har for å bevise sine teorier?

Anonymkode: b6005...22a

Eller et uttrykk for at alle kan bli syke?

Anonymkode: b6005...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brklager så mye. Det får stå sin prøve.

Anonymkode: b6005...22a

Jeg ser i ettertid at jeg skrev mye lite konstruktivt i dag. Bidro dårlig. Men kanskje et uttrykk for hva det vil si " å være meg" om enn så dårlig. Men alt er ikke bare i dag å være noen tror jeg så dessverre.🤔

Anonymkode: b6005...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser i ettertid at jeg skrev mye lite konstruktivt i dag. Bidro dårlig. Men kanskje et uttrykk for hva det vil si " å være meg" om enn så dårlig. Men alt er ikke bare i dag å være noen tror jeg så dessverre.🤔

Anonymkode: b6005...22a

Enkelte av oss har kanskje bare bedt om problemene våre. Vi har kanskje bare alltid stått så lagelig til for hogg. Jeg stiller meg mange spørsmål i dag ganske enkelt. De som kanskje kunne hjelpe meg med svar har jeg ikke her i dag.

Anonymkode: b6005...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...