Gå til innhold

Menn som tar lett til tårene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en mann som lett tar til tårene? . Jeg har det. Min mann begynner lett å gråte. Han blir veldig lett rørt av glede og han blir også lett trist. Jeg har aldri opplevd så mange menn som viser følelser på den måten. Men synes det er herlig å se at menn kan vise sine følelser. 

Anonymkode: b98d6...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri forstått meg på behovet enkelte har for å tute i tide og utide.

Endret av slabbedask
men men
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, slabbedask skrev:

Har aldri forstått meg på behovet enkelte har for å tute i tide og utide.

Jeg synes det er søtt å vise følelser. 

Anonymkode: b98d6...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en mann som lett tar til tårene? . Jeg har det. Min mann begynner lett å gråte. Han blir veldig lett rørt av glede og han blir også lett trist. Jeg har aldri opplevd så mange menn som viser følelser på den måten. Men synes det er herlig å se at menn kan vise sine følelser. 

Anonymkode: b98d6...b5d

Han begynner ikke å gråte, men han blir blank i øynene av å høre på enkelte i Stjernekamp, The woice osv. 

Her om dagen ble han blank i øynene av noe annet rørende også, men det er som oftest musikk han blir blank i øynene av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du en mann som lett tar til tårene? . Jeg har det. Min mann begynner lett å gråte. Han blir veldig lett rørt av glede og han blir også lett trist. Jeg har aldri opplevd så mange menn som viser følelser på den måten. Men synes det er herlig å se at menn kan vise sine følelser. 

Anonymkode: b98d6...b5d

Nei, vi har vært i lag i 13.5 år og jeg har aldri sett ham gråte, men han har heller ikke sett meg gråte så det går vel begge veier. Jeg får lett tårer i øynene og blir rørt av ting jeg leser, noe på tv og slike ting ja, men ikke sånn at tårene triller i strie strømmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann blir lett rørt. Det er ikke høylydt gråt eller at han syns synd på seg selv. Men tårene triller hvis han hører på musikk eller han ser noe romantisk eller rørende på TV. Eller da barna ble født, eller hører en fin tale og hver gang han skal holde en tale til noen som betyr noe for han.  Min far er også slik og mine brødre . Og min svigerfar. Trodde at det var helt vanlig jeg. 

Anonymkode: 565ac...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg gjør ikke det nei. Hvis det skjer må det være pga noe virkelig i mitt liv. Sist jeg husker tydelig var da søsteren min fikk første barn. Jeg har sikkert blitt blank i øynene siden også, men sitter ikke og gråter til film eller musikk, nei. 

Faren min prøvde seg med litt tårer i en tale, og sa at man blir mer sentimental med alderen. Søsteren min påsto det var pga østrogen, og da ble det slutt på det 🙂 Sånt synes jeg er morsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det kunne vært interessant om noen som har greie på det kan forklare hva sier om en person å ha følelsene utenpå (gråte). Jeg antar det sier noe om en person, men er usikker på nøyaktig hva.

Kanskje bare hva man er oppdratt til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...