Gå til innhold

Når er det lurt å ta Fluoxetin? Morgen eller kveld? Bipolar.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg begynner nå med Fluoxetin, og siden jeg er bipolar er jeg redd for at den skal påvirke søvnen min. Bør jeg ta den om morgenen eller kvelden? Eller hva er lurest for å få best mulig søvn? Kanskje dumt spørsmål, men jeg er litt usikker. 

Anonymkode: bd010...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg begynner nå med Fluoxetin, og siden jeg er bipolar er jeg redd for at den skal påvirke søvnen min. Bør jeg ta den om morgenen eller kvelden? Eller hva er lurest for å få best mulig søvn? Kanskje dumt spørsmål, men jeg er litt usikker. 

Anonymkode: bd010...cf7

Alltid om morningen sa psykiatere, hvis du tar det om kvelden kan det forstyrre søvnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Alltid om morningen sa psykiatere, hvis du tar det om kvelden kan det forstyrre søvnen. 

Ok. Takk skal du ha!

Anonymkode: bd010...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kupton skrev:

Det er mest sannsynlig uten betydning for dette preparatet. Såkalt hipp som happ.

Da er psykiateren min uenig. Han mente jeg kunne bli oppstemt hvis jeg tok det om kvelden og ikke få sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Tar opp denne tråden selvom den er over ett år gammel. 

Jeg begynte på Fluoxetin (20 mg) i dag, tok en tablett kl 19. Når virkningen begynte å gå inn ble jeg skikkelig trøtt og sløv, så jeg har funnet ut jeg må ta den på kvelden. Skal om to-tre uker begynne på Lamictal. 

Anonymkode: 4f426...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...