Gå til innhold

Overgrep?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greit, jeg hadde et avtalt sexmøte med en fyr jeg traff på en datingside. Vi møttes og gikk rett på sak. Han fingrer meg, og jeg synes det er ok. Så blir det litt vondere, og han spør om det gjør vondt? Ja, sier jeg. Så slutter han med det som gjør vondt, før det et par minutter etterpå blir ubehagelig igjen. Denne gangen er det ikke så vondt, men litt ubehagelig. 

Vel. Etter at vi begge er ferdige med det vi ville oppnå, sier han lattermildt at han hadde fistet meg! Jeg fikk helt sjokk og spurte hva han mente med det. Jo, han hadde først begynt med to fingre, så tre og så fire med tommelen gjemt inni hånda. Han kalte det fisting, men jeg trodde fisting var med hele knyttneven inni? Absolutt ingenting jeg kunne ha tenkt meg! Jeg er litt i sjokk over dette. Var det et overgrep? Han kunne vel ha informert meg på forhånd og spurt om det var greit at han gjorde det? Om han fikk lov? Jeg ville aldri ha sagt ja til noe sånt! 

Anonymkode: b8b66...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit, jeg hadde et avtalt sexmøte med en fyr jeg traff på en datingside. Vi møttes og gikk rett på sak. Han fingrer meg, og jeg synes det er ok. Så blir det litt vondere, og han spør om det gjør vondt? Ja, sier jeg. Så slutter han med det som gjør vondt, før det et par minutter etterpå blir ubehagelig igjen. Denne gangen er det ikke så vondt, men litt ubehagelig. 

Vel. Etter at vi begge er ferdige med det vi ville oppnå, sier han lattermildt at han hadde fistet meg! Jeg fikk helt sjokk og spurte hva han mente med det. Jo, han hadde først begynt med to fingre, så tre og så fire med tommelen gjemt inni hånda. Han kalte det fisting, men jeg trodde fisting var med hele knyttneven inni? Absolutt ingenting jeg kunne ha tenkt meg! Jeg er litt i sjokk over dette. Var det et overgrep? Han kunne vel ha informert meg på forhånd og spurt om det var greit at han gjorde det? Om han fikk lov? Jeg ville aldri ha sagt ja til noe sånt! 

Anonymkode: b8b66...69a

Føltes det som et overgrep før du fikk vite at han fistet deg? Eller kom den tanken først etterpå fordi fisting ikke er noe du kunne tenke deg å prøve? Ingen her kan bekrefte eller avkrefte om det var et overgrep, det er det bare du selv som kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Føltes det som et overgrep før du fikk vite at han fistet deg? Eller kom den tanken først etterpå fordi fisting ikke er noe du kunne tenke deg å prøve? Ingen her kan bekrefte eller avkrefte om det var et overgrep, det er det bare du selv som kan. 

Det føltes som et overgrep etter at han fortalte det. Jeg synes fisting er såpass spesielt at han kunne ha spurt først om det var greit at han gjorde det. 

 

Anonymkode: b8b66...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må skille mellom hva som er en dårlig sexopplevelse og hva som er et alvorlig og traumatiserende overgrep. Dette er en dårlig opplevelse. Det virker til at han har en ok folkeskikk, han spør deg og innretter seg etter hva du gir tilbakemelding om. For meg fremstår det nesten som at det er fisting-begrepet i seg selv du har problemer med.

Endret av XbellaX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Greit, jeg hadde et avtalt sexmøte med en fyr jeg traff på en datingside. Vi møttes og gikk rett på sak. Han fingrer meg, og jeg synes det er ok. Så blir det litt vondere, og han spør om det gjør vondt? Ja, sier jeg. Så slutter han med det som gjør vondt, før det et par minutter etterpå blir ubehagelig igjen. Denne gangen er det ikke så vondt, men litt ubehagelig. 

Vel. Etter at vi begge er ferdige med det vi ville oppnå, sier han lattermildt at han hadde fistet meg! Jeg fikk helt sjokk og spurte hva han mente med det. Jo, han hadde først begynt med to fingre, så tre og så fire med tommelen gjemt inni hånda. Han kalte det fisting, men jeg trodde fisting var med hele knyttneven inni? Absolutt ingenting jeg kunne ha tenkt meg! Jeg er litt i sjokk over dette. Var det et overgrep? Han kunne vel ha informert meg på forhånd og spurt om det var greit at han gjorde det? Om han fikk lov? Jeg ville aldri ha sagt ja til noe sånt! 

Anonymkode: b8b66...69a

Nei, det høres helt frivillig ut.

Anonymkode: baf28...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at du opplevde dette ubehagelig. Fisting er ikke noe å spøke med og absolutt ikke noe alle driver med. Du hadde ikke samtykket til dette. Selv om man samtykker til sex betyr det ikke automatisk at man samtykker til alle seksuelle aktiviteter. Tror neppe dette vil bli regnet som overgrep av rettsvesenet. Uansett kan du snakke med noen hvis dette plager deg. Feks SMISO. 

Anonymkode: 8dbc6...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ha vært en veldig vond opplevelse og har mest med personen du var sammen med å gjøre synes jeg. Enkelte mennesker må være som bakteriebyller som kan utnytte en situasjon slik. Enkelte mennesker er kun ute etter å undertrykke andre og hva som verre er. Verden er slik at man kan ikke stole på noen.

Håper du kan snakke med legen din eller andre om dette slik at du ikke tar mer skade av opplevelsen enn alt skjedd. Om man bare biter alt i seg kan det komme som en boomerang med psykisk smerte og vansker  i eldre år uten at man aner hvorfor selv engang  tror jeg.

Om det kan ha en rettslig side i vår tid vet jeg ikke. Men det kanskje en lege vet.

Anonymkode: 355fa...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Sånn som du beskriver det er jeg enig med deg i at det ikke er fisting. Fist=knyttneve, eller løselig en hel hånd. Det er noe annet enn å bunte sammen fingertuppene som du beskrev.

Han brukte altså flere fingre enn du trodde, men sjekket med deg underveis at det var ok.

Sånn som jeg oppfatter din beskrivelse er det ikke et overgrep. Det ble en dårlig opplevelse fordi han var respektløs etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...