Gå til innhold

Har ikke hatt samleie i år...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sist vi hadde samleie var i desember i fjor. Vi har klint og hatt annen type sex, men han virker ikke interessert å ha samleie. Føler det er anskelig å ta det direkte opp med han. Hva ville du tenkt om du var i samme situasjon i et forhold? 

Anonymkode: 3c58a...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest franklyscarlet

Jeg hadde bare sagt rett ut hva jeg tenkte om saken. Det har skjedd mang en gang i mitt forhold. Grunnen til at min samboer ikke vil ha sex, er som oftest at han er for sliten pga. jobb. Spør du, får du i alle fall sagt hva du tenker, og kanskje får du et svar på det du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, franklyscarlet skrev:

Jeg hadde bare sagt rett ut hva jeg tenkte om saken. Det har skjedd mang en gang i mitt forhold. Grunnen til at min samboer ikke vil ha sex, er som oftest at han er for sliten pga. jobb. Spør du, får du i alle fall sagt hva du tenker, og kanskje får du et svar på det du lurer på.

Det er sant. Han sier ofte at han er trøtt. Jeg er så opptatt av "tegn" på om han har sluttet å føle interesse for meg, på grunnlag av tidligere erfaringer fra opplevelser som jeg har opplevd i livet. Og tar det som om det samme holder på å skje igjen. 

Anonymkode: 3c58a...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg ville tenkt. Jeg selv var i et forhold når jeg var 19 år der vi ikke hadde sex på ett år! (Avstandsforhold på 2 år men alikevel!) Grunnen var ikke fordi han var utro eller ikke elsket meg for det vet jeg at han gjorde men han var rett og slett aseksuell (selvom jeg lenge hadde mistanker om homofili, utro og gud bedre meg alt som var) men det med aseksuell gjelder nok absolutt ikke for typen din, men i mitt tilfelle var det dette som var grunnen. Det resulterte i at jeg slo opp, for jeg kunne ikke gå rundt i håp og tro i all evighet om at han endelig en dag ville gjøre det med meg igjen. For meg er seksualitet noe av et viktigste i et forhold. 

Men jeg ville tatt det opp med han og sagt du var veldig lei deg for det og følte på det.

Anonymkode: 4fe2c...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med han på melding når dere er fra hverandre på jobb eller hva enn det er om du syns det er vanskelig å ta opp direkte ansikt til ansikt. 

Anonymkode: 4fe2c...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Hmmmm.... har han mistet intressen for deg eller liker han ikke ordentlig sex med deg. Kanskje han er utro eller liker en annen. Eller intressert i gutter Disse tankene hadde gått i mitt hode om jeg var deg. Best å snakke med han så for dere løst opp problemet.

Anonymkode: 8eefe...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...