Gå til innhold

Sur ofte/hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Er ofte sint/sur ofte/hele tiden, Alt av ting kan irritere meg, ting som jeg egentlig ikke brydde meg om før. Hører det selv at jeg er sint og sur, men klarer liksom ikke å stoppe. Hva kan jeg gjøre? Samboer sier jo også ofte at, hvorfor er du så sur hele tiden. Ønsker jo ikke at det skal være slik.

Anonymkode: 55983...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, kupton skrev:

Er du deprimert?

Jeg tenker det samme. Når noen er mye sur så tenker jeg at de er deprimerte. Har en i familien som er ganske mye sur, og hun er plaget av depresjoner, så det har sin forklaring. 

Anonymkode: b6c62...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!
Er ofte sint/sur ofte/hele tiden, Alt av ting kan irritere meg, ting som jeg egentlig ikke brydde meg om før. Hører det selv at jeg er sint og sur, men klarer liksom ikke å stoppe. Hva kan jeg gjøre? Samboer sier jo også ofte at, hvorfor er du så sur hele tiden. Ønsker jo ikke at det skal være slik.

Anonymkode: 55983...5e1

Har du vært sånn bestandig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har sine ting tror jeg. Går du gjennom en vanskelig tid i livet ditt.? Kan du snakke med fastlege eller samboer som du føler du burde kunne?

Anonymkode: c1328...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Føler ikke at jeg er deprimert, men blir irritert og sur av små ting. Har ikke vært slik før. 

Anonymkode: 55983...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har vi vårt av hurlumhei i livet tror jeg bare og kanskje gode grunner for å være sur og lei. Er det andre personer som har løyet for deg eller lurt deg eller kanskje sjalusi og misunnelse og urett som er foreldet og skulle vært tatt tak i på stedet.? Det er så mye i vår tid. Er det en følelse som kommer og går eller kanskje i spesielle situasjoner?

Anonymkode: c1328...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...