AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Hei. Har hatt en del angst idag. Hadde glemt mine tabletter hjemme, så jeg fikk en risperdal av ei venninne. Dumt av meg, jeg vet. Tok tabletten i 3-4 tiden. Jeg kom hjem og da tok jeg min vanlige dose med quetiapin uten å tenke meg om. Så leste jeg på nettet at en kombinasjon av disse medisinene kunne være dødelig. Er det grunn til bekymring selv om jeg tok dem med mange timers mellomrom? Hilsen bekymret Anonymkode: 16a45...287 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellOgDalar Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 Ring legevakt 116 117 eller Giftinformasjonen 22 59 13 00. Vi her har ikke kompetanse til å svare på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 3. februar 2019 Del Skrevet 3. februar 2019 De kan fint kombineres jeg ble tilbudt seroquel da jeg var innlagt og står allerede på xeplion som er som risperdal i injeksjon hvor har du fra at mixen er dødelig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 Ingen grunn til bekymring. Helt ufarlig. Når en leser på nett, er det viktig å vurdere kildene. Felleskatalogen er på norsk og en god kilde. Samtidig bruk av medisiner står det om under punktet "Interaksjoner". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 17 timer siden, elina777 skrev: De kan fint kombineres jeg ble tilbudt seroquel da jeg var innlagt og står allerede på xeplion som er som risperdal i injeksjon hvor har du fra at mixen er dødelig? Okei. Det er godt å høre Jeg leste det på drugs.com. Burde kanskje vært mer kildekritisk. Anonymkode: 16a45...287 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 Del Skrevet 4. februar 2019 8 timer siden, kupton skrev: Ingen grunn til bekymring. Helt ufarlig. Når en leser på nett, er det viktig å vurdere kildene. Felleskatalogen er på norsk og en god kilde. Samtidig bruk av medisiner står det om under punktet "Interaksjoner". Takk for svar:) Ja, må nok bli nøyere på hva jeg stoler på når det gjelder å lese på nettet. Anonymkode: 16a45...287 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.