Gå til innhold

Hva skjedde med denne politikern? (psykdom?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/nyheter/mazyar-keshvari-pagrepet---siktet-for-grove-trusler-med-vapen/70729242

To saker på kort tid, virker å ha mistet grepet på verden litt, hva slags tanker gjøre dere dere om dette? Selv landets ledere kan vel bli psyke, men det er jo skummelt for de styrer jo mye rart og kan fororsake mye mer skade enn sivile.

Tanker?

Anonymkode: e6ea6...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som reagerer på at pressen alltid går ut med fullt navn når en Frp-politiker har gjort noe galt? Ellers er de veldig tilbakeholdene med å navngi folk.

Anonymkode: ee51b...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle strever med sitt i dag tror jeg bare av saker og greier. Media styrer mye tror jeg. Alt er ikke bare i dag i noen yrker.

Anonymkode: a007b...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan rammes av sykdom og elendighet tror jeg bare. Håper han snart er på bena igjen. Kanskje i et annet parti eller jobb.?

Anonymkode: a007b...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan rammes av sykdom og elendighet tror jeg bare. Håper han snart er på bena igjen. Kanskje i et annet parti eller jobb.?

Anonymkode: a007b...528

Alle kan vi komme til å trenge hjelp mener jeg.

Anonymkode: a007b...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/nyheter/mazyar-keshvari-pagrepet---siktet-for-grove-trusler-med-vapen/70729242

To saker på kort tid, virker å ha mistet grepet på verden litt, hva slags tanker gjøre dere dere om dette? Selv landets ledere kan vel bli psyke, men det er jo skummelt for de styrer jo mye rart og kan fororsake mye mer skade enn sivile.

Tanker?

Anonymkode: e6ea6...5a7

Så mange i dag får bare utslittdiagnose tror jeg. Det er jo også mange som har lidd mye i barndom med forfølgelse og mobbing og alt setter spor. 

Anonymkode: a007b...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/nyheter/mazyar-keshvari-pagrepet---siktet-for-grove-trusler-med-vapen/70729242

To saker på kort tid, virker å ha mistet grepet på verden litt, hva slags tanker gjøre dere dere om dette? Selv landets ledere kan vel bli psyke, men det er jo skummelt for de styrer jo mye rart og kan fororsake mye mer skade enn sivile.

Tanker?

Anonymkode: e6ea6...5a7

Tanker ? 

Ja, men det er ikke helt pk å si det, så tror jeg skal holde dem for meg selv 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg synes det er en merkelig historie.

Korrupsjon og trusler forekommer vel i æreskulturer. Jeg trodde han var så "norsk" som en innvandrer kan bli, som var med i FRP og til og med var innvandringspolitisk talsmann. Nå er det kjent at iranere ofte stemmer innvandringskritiske partier, for de som flyktninger fra ett islamistisk land, ikke liker islamisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Tanker ? 

Ja, men det er ikke helt pk å si det, så tror jeg skal holde dem for meg selv 😔

I mine tråder er det helt lov å ikke være PK så bare å slå seg løs fyr løs !

Anonymkode: e6ea6...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke bedre enn de dem hetser selv. Har man det så tøft i livet, mener jeg man bør holde seg unna politikken. Han har tydelig gjort noe galt, og må derfor ta konsekvensene på lik linje med andre som bryter loven. 

Endret av FjellOgDalar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...