Gå til innhold

Destruktivt forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært samboer i noen år nå. Ikke så mange. Ting var rosen rødt som de alltid er i begynnelsen. Han reiser mye bort med Jobben og er borte lenge av gangen. For å holde litt spenning ble vi enig om at når han var bortreist kunne vi mastrubere, men når han var hjemme lot vi vær. Hannes ønske. Men jeg vet han runker ofte og da jeg sier vi kan bryte regelen,  nekter han på at han har gjort noe med seg selv og beskylder meg for å ville bryte den for jeg selv vil mastrubere. Det er jo ikke tilfelle. Jeg orker bare ikke gå rundt å ha den regelen og irritere meg over at han bryter den i skjul. I tillegg hver krangel vi har er han ikke interessert i  å snakke sammen. Sier bare Javel og slutter å snakke til meg så vi får aldri snakket ut om ting. Han er kald hver gang jeg tar opp noe som plager meg. I det siste har han gjort det slutt flere ganger, men sier senere at han ikke vil det skal bli slutt men han må gjøre det for å få en forandring på ting. (altså at han skal få viljen sin på uenigheter) for jeg gir etter hver gang. Nå har jeg sakt om han gjør det slutt igjen så får han gå. Jeg orker ikke mer. Han kan gå dager uten å snakke med meg om han er sur for noe. Hva skal jeg gjøre? Jeg blir aldri hørt eller får snakket ut om noe for det vil han aldri. Det er alltid han som får viljen sin og jeg gir etter.

Anonymkode: 938c0...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg synes dere burde droppe masturberingsregelen. Det kunne vært en spennede lek for noen, men det er ikke veldig pirrende med barnslige krangler. 

Hvis han stadig gjør det slutt for å få viljen sin så er det på tide å la ham gå. Spesielt hvis det er en liten ting dere er uenige om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...