Gå til innhold

Hva betyr disse resultatene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos Furst og tok noen hormonprøver, men jeg forstår ikke bæret av svarresultatene! 

 

Planen er å dra til København ved neste eggløsning for å bli inseminert. Neste eggløsning vil skje om ca 10 dager. Screenshot_20190204_220506.thumb.jpg.8f64940d244f135a5a2c7a3dd40f7096.jpgSer svarresultatene mine bra ut?  

 

På forhånd tusen takk for svar! 

 

 

Anonymkode: f0b05...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er helt umulig å tolke da jeg ikke vet når de ble tatt i syklus. Når hadde du siste menstruasjon? når ble prøvene tatt?

Har du regelmessige menstruasjoner?

Hvor gammel er du?

Hilsen Mette

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 år

Prøvene ble tatt på dag 4 av menstruasjonen. Jeg dro ikke tidligere, fordi jeg uka før fjernet en polypp i livmor.  Fikk store blødninger 5 dager etter operasjonen og var veldig usikker på om det var komplikasjoner eller mensen. Men dro til legen og CRP var på normalen, så da gikk jeg ut i fra at det var mensen. Jeg blødde likevel mye på dag 4 av mensen. Mye mer enn jeg bruker gjøre. Men det var nok mensen, da det plutselig ble borte. 

Ikke regelmessige menstruasjoner helt på dagen, men syklusen ligger på rundt 25-31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Syklud på 25-31 anses som normalt. Dine hormonanalyser viser normale verdier ved dag 4 ui syklus. Lykke til med behandlingen.. Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...