Gå til innhold

Hei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva maks dose på zyprexa. Og om det går Ann å ta zyprexa som engangs dose kun om kvelden?

 

Lurer også på om noen har erfaring med å vere voldelig når dei sover, spark, slag, risting osv? Samboeren min har måttet passe på meg om natta i 5mnd.. Er så gale at eg må legge meg på benken av og til for at hu skal få sove ut.. Har prøvd mogadon osv men ingenting virker😔 noen som har noen tips?

Bruker zyprexa 10mg

60mg fontex

400mg lamictal

På forhånd takk for svar😊

Anonymkode: 02559...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er 20 mg som er maksimal døgndose på Zyprexa. Jeg tok dette som kveldsdose i en del år, men da jeg var innlagt i noen måneder, valgte de å dele dosen opp slik at jeg fikk 10 mg når jeg la meg og 10 mg når jeg våknet midt på natten. Hjemme gjorde jeg som jeg ville på eget ansvar. Brukte på den tiden i tillegg 300 mg Truxal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...