Gå til innhold

Forvirring etter akineton

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Må ha fått i meg litt for mye akineton i natt fordi jeg hadde store plager og prøvde to tabl på en gang etter å ha tatt to med mellomrom et par timer tidligre...og idag var jeg overbevist om at det var fredag

og skulle på et møte og tok taxi pga hadde dårlig tid

så finner jeg ut jeg har møtt en time for tidlig

jeg så fremmed ut i speilet i natt og kroppen virker for nær gulvet når jeg går

håper dette går over?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/446816-forvirring-etter-akineton/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, elina777 skrev:

Må ha fått i meg litt for mye akineton i natt fordi jeg hadde store plager og prøvde to tabl på en gang etter å ha tatt to med mellomrom et par timer tidligre...og idag var jeg overbevist om at det var fredag

og skulle på et møte og tok taxi pga hadde dårlig tid

så finner jeg ut jeg har møtt en time for tidlig

jeg så fremmed ut i speilet i natt og kroppen virker for nær gulvet når jeg går

håper dette går over?

Sikker på at det har med akineton å gjøre? Jeg har aldri blitt sånn. 

• 1 måned senere...

Hei!

Jeg er pasient, ikke lege, så det jeg skriver her nå er basert på meg og de jeg kjenner som også har brukt Akineton over lengre tid.

Jeg har gått på Akineton fast i 11 år og jeg tar nå totalt 8 tabletter i døgnet.

2 Til frokost, 2 til lunsj, 2 til middag og 2 til natt. Før tok jeg 3 til Frokost, 3 til middag og 3 til natt.

Når jeg har avtaler jeg må møte opp til dagen etter, så tar jeg ofte 4 til natt fremfor 2 som oppført.

Jeg betviler at din forvirring har kommet fra bruken av disse medisinene. Noen kan bli «hyped up» og overfokusert (da får de ikke sove) ved inntak av 5 stk eller mer på samme tid, men jeg selv har ALDRI hørt om noen som fikk dine symptomene av for mange Akineton.

Jeg ville først funnet ut om dette er riktige medisiner for deg eller om du er en av de som forbrenner medikamenter veeeeeliiiig sakte (langsom legemiddelomsetter) eller dersom du bruker Akineton sammen med andre medisiner som da gir deg denne såkalte «bivirkningen».

Til info så kan rusmidler som feks Amfetamin gi deg disse symptomene du beskriver (snakker nå med personlig opplevelse).

Håper dette jeg skriver her gir deg noe klarhet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...