Gå til innhold

Rare tanker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i livet mitt og har det bra, men jeg blir litt redd for at jeg har for rare tanker. De gjør at jeg kan bråbestemme meg for at livet ikke er verdt å leve. F.eks kan legen spørre meg om jeg vil slutte med medisiner hvis jeg får en farlig bivirkning og da svarer jeg at det vil jeg ikke komme til å gjøre. Eller det kan dreie seg om andre ting som gjør at jeg tenker i den retning at jeg vil prøve ut hvordan det er å dø og da er jeg helt på grensen til å faktisk gjøre ditt eller datt som kan sette meg i alvorlig fare. Det gir meg ro å prøve ut sånt og å tøye grenser, det er bare det at sjeg samtidig er livredd for at jeg faktisk bare gjør det en dag. Jeg er for likegyldig til alt generelt Er det noen som kjenner igjen den tankegangen og som vet hva det kommer av?

Anonymkode: dd559...dee

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/446824-rare-tanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad i livet mitt og har det bra, men jeg blir litt redd for at jeg har for rare tanker. De gjør at jeg kan bråbestemme meg for at livet ikke er verdt å leve. F.eks kan legen spørre meg om jeg vil slutte med medisiner hvis jeg får en farlig bivirkning og da svarer jeg at det vil jeg ikke komme til å gjøre. Eller det kan dreie seg om andre ting som gjør at jeg tenker i den retning at jeg vil prøve ut hvordan det er å dø og da er jeg helt på grensen til å faktisk gjøre ditt eller datt som kan sette meg i alvorlig fare. Det gir meg ro å prøve ut sånt og å tøye grenser, det er bare det at sjeg samtidig er livredd for at jeg faktisk bare gjør det en dag. Jeg er for likegyldig til alt generelt Er det noen som kjenner igjen den tankegangen og som vet hva det kommer av?

Er det ingen som vet hva disse rare tankene kan komme av? Kupton vet kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/446824-rare-tanker/#findComment-3890441
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror alle har rare tanker. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/446824-rare-tanker/#findComment-3890443
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...