Gå til innhold

Er jeg ødelagt nedentil nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, det er jeg som fortalte om at jeg hadde blitt fistet uten min viten og vilje. Etter hendelsen tør jeg ikke å røre meg selv nedentil. Tør ikke å kjenne inn i skjeden min for jeg er redd jeg bare skal kjenne et stort gapende hulrom. Er jeg ødelagt der eller er det sånn at det trekker seg sammen med tiden og blir normalt igjen? Etter hvor lang tid i så fall?

Jeg vil ikke for alltid være så vid der at jeg kan putte inn en håndball, lissom. Vet ikke hvordan det er der for jeg tør ikke å kjenne etter. Jeg er redd jeg er ødelagt for livet. Håper noen kan berolige meg.

Anonymkode: 75c28...25b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan flytte dette spørsmålet under tema gynekologi og graviditet. Gynekologen kan helt sikkert svare på dette. Tror at kroppen tåler en del , vi kvinner føder jo barn. Syns også at du skal snakke med noen om denne opplevelsen. 

Anonymkode: cc8b3...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, det er jeg som fortalte om at jeg hadde blitt fistet uten min viten og vilje. Etter hendelsen tør jeg ikke å røre meg selv nedentil. Tør ikke å kjenne inn i skjeden min for jeg er redd jeg bare skal kjenne et stort gapende hulrom. Er jeg ødelagt der eller er det sånn at det trekker seg sammen med tiden og blir normalt igjen? Etter hvor lang tid i så fall?

Jeg vil ikke for alltid være så vid der at jeg kan putte inn en håndball, lissom. Vet ikke hvordan det er der for jeg tør ikke å kjenne etter. Jeg er redd jeg er ødelagt for livet. Håper noen kan berolige meg.

Anonymkode: 75c28...25b

Du kan ta det helt med ro, du er ikke ødelagt. Husk at vi er lagd for vaginal fødsel, og trekker oss fint sammen etter at hode og kroppen til babyen har kommet ut. Nyt kroppen din du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, det er jeg som fortalte om at jeg hadde blitt fistet uten min viten og vilje. Etter hendelsen tør jeg ikke å røre meg selv nedentil. Tør ikke å kjenne inn i skjeden min for jeg er redd jeg bare skal kjenne et stort gapende hulrom. Er jeg ødelagt der eller er det sånn at det trekker seg sammen med tiden og blir normalt igjen? Etter hvor lang tid i så fall?

Jeg vil ikke for alltid være så vid der at jeg kan putte inn en håndball, lissom. Vet ikke hvordan det er der for jeg tør ikke å kjenne etter. Jeg er redd jeg er ødelagt for livet. Håper noen kan berolige meg.

Anonymkode: 75c28...25b

Skjeden din har trukket seg sammen for lenge siden, slapp av, den tåler en trøkk. :) Som Kayia sier - vi føder jo barn gjennom den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, det er jeg som fortalte om at jeg hadde blitt fistet uten min viten og vilje. Etter hendelsen tør jeg ikke å røre meg selv nedentil. Tør ikke å kjenne inn i skjeden min for jeg er redd jeg bare skal kjenne et stort gapende hulrom. Er jeg ødelagt der eller er det sånn at det trekker seg sammen med tiden og blir normalt igjen? Etter hvor lang tid i så fall?

Jeg vil ikke for alltid være så vid der at jeg kan putte inn en håndball, lissom. Vet ikke hvordan det er der for jeg tør ikke å kjenne etter. Jeg er redd jeg er ødelagt for livet. Håper noen kan berolige meg.

Anonymkode: 75c28...25b

Har du glemt at kvinner føder barn? 🙂

Anonymkode: d8c11...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mette Moen, Gynekolog

Du har allerede fått gode svar om at skjeden er svært tøyelig. Hvis du bruker tampong vil du vel kunne merke at den ligger som før?

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...