Gå til innhold

Demoner


Gondor

Anbefalte innlegg

Når man er redd for Satan og tror at demoner kommer inn i en via nesen, er det på tide å øke antipsykotika, synes dere ikke det? Jeg skjønner ikke hvor denne angsten plutselig kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Gondor skrev:

Når man er redd for Satan og tror at demoner kommer inn i en via nesen, er det på tide å øke antipsykotika, synes dere ikke det? 

Absolutt.

Anonymkode: 476bb...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gondor skrev:

Når man er redd for Satan og tror at demoner kommer inn i en via nesen, er det på tide å øke antipsykotika, synes dere ikke det? Jeg skjønner ikke hvor denne angsten plutselig kommer fra.

Ja det er vel det. Jeg føler meg ikke bra men får ikke øke, dosen var rett skrev sykepleieren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er vel det. Jeg føler meg ikke bra men får ikke øke, dosen var rett skrev sykepleieren. 

Vi har alle vårt i livet. Og vi kan alle tenke på mye rart. Men demoner og satan og guder er noe som jeg ikke tror på, men dersom jeg ser en skrekkfilm så kan jeg lett bli troende på slike ting i noen timer etterpå og så går det over. Men uansett vi er ingen perfekte og vi har nok alle problemer med noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gondor skrev:

Når man er redd for Satan og tror at demoner kommer inn i en via nesen, er det på tide å øke antipsykotika, synes dere ikke det? Jeg skjønner ikke hvor denne angsten plutselig kommer fra.

Hadde det vært meg, så hadde jeg ringt legen min i morgen og så bedt om å øke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Thebutterfly skrev:

Vi har alle vårt i livet. Og vi kan alle tenke på mye rart. Men demoner og satan og guder er noe som jeg ikke tror på, men dersom jeg ser en skrekkfilm så kan jeg lett bli troende på slike ting i noen timer etterpå og så går det over. Men uansett vi er ingen perfekte og vi har nok alle problemer med noe. 

Ja vi har alle vårt vi tenker på, jeg så tre thrillere i går men tenkte ikke på det etterpå. Det får tankene bort en liten stund når jeg ser på,derfor liker jeg å se filmer og serier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja vi har alle vårt vi tenker på, jeg så tre thrillere i går men tenkte ikke på det etterpå. Det får tankene bort en liten stund når jeg ser på,derfor liker jeg å se filmer og serier. 

Det er sant. Det hjelper tankene iblant med å se på filmer. Musikk hjelper iblant også.  

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...