Gå til innhold

Rar mens som ikke stopper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har hatt mens i 3 uker og 1 dag nå. Det er variasjon med hvor mye blødning det har vært, noen dager nesten ingenting. Har tidligere slitt med prevansjon og mellomblødninger så for 5 mnd siden tok jeg pause fra prevansjon. Begynte på igjen denne måneden, men ente med å slutte igjen etter uke 2 da mensen ikke stoppet. (Går på p-plaster) da jeg sluttet stoppet fortsatt ikke blødningene, og i dag kjente jeg noe rart, hadde først litt menssmerter også kom det en slags "klumpaktig" ting ut av meg. Den er 4-5 cm stor, den er hvit i farge med litt blod på, det er ikke slim den er mer fast og kjennes litt ut som hud. Hva er dette?

Anonymkode: bbecc...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvor gammel er du? Kan du ha vært gravid? Kan det ha vært en liten muskelknute som er kvittert? (meget uvanlig)

Jeg tror at det er lurt med en sjekk hos din fastlege.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år. Har tatt graviditetstest denne var negativ. Har bestilt legetime. Usikker på om det kan være en muskelknute ? "Klumpen" var ikke rund, heller ikke spesielt tykk, men heller ikke så tynn. Får ikke til å beskrive den som noe annet enn en form for en stor hudbit kanskje? 

 

Anonymkode: bbecc...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...