Gå til innhold

Innser jeg har gjort noe ulovlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er uføretrygdet, men mens jeg hadde avklaringspenger dro jeg flere turer til syden uten å si ifra. Trodde det bare var å dra så lenge det ikke gikk ut over noe tiltak. Dette er mange år siden, men foregikk hver summer over flere år. Må jeg tilbakebetale flere år med avklaringspenger om NAV finner ut dette? Rett og slett bare henstille meg på å selge leiligheten for å betale for meg? Det er 7-11 år siden. 

Anonymkode: 6fb55...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføretrygdet, men mens jeg hadde avklaringspenger dro jeg flere turer til syden uten å si ifra. Trodde det bare var å dra så lenge det ikke gikk ut over noe tiltak. Dette er mange år siden, men foregikk hver summer over flere år. Må jeg tilbakebetale flere år med avklaringspenger om NAV finner ut dette? Rett og slett bare henstille meg på å selge leiligheten for å betale for meg? Det er 7-11 år siden. 

Anonymkode: 6fb55...49b

Vet om flere som har gjort dette, tror du kan ta det helt med ro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføretrygdet, men mens jeg hadde avklaringspenger dro jeg flere turer til syden uten å si ifra. Trodde det bare var å dra så lenge det ikke gikk ut over noe tiltak. Dette er mange år siden, men foregikk hver summer over flere år. Må jeg tilbakebetale flere år med avklaringspenger om NAV finner ut dette? Rett og slett bare henstille meg på å selge leiligheten for å betale for meg? Det er 7-11 år siden. 

Anonymkode: 6fb55...49b

Jeg søkte om å få beholde pengene da jeg var på ferie . Siden jeg reiste om sommeren og det ikke gikk utover noe tiltak fikk jeg beholde pengene. Det samme hadde sikkert du. 

Anonymkode: 0996d...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføretrygdet, men mens jeg hadde avklaringspenger dro jeg flere turer til syden uten å si ifra. Trodde det bare var å dra så lenge det ikke gikk ut over noe tiltak. Dette er mange år siden, men foregikk hver summer over flere år. Må jeg tilbakebetale flere år med avklaringspenger om NAV finner ut dette? Rett og slett bare henstille meg på å selge leiligheten for å betale for meg? Det er 7-11 år siden. 

Anonymkode: 6fb55...49b

Du er en veldig samvittighetsfull person.

Du gjorde dette i god tro, og etter så mange år bør du bare glemme dette. Ingen ting kommer til å skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det bare var å dra så lenge det ikke gikk ut over noe tiltak.

Det hadde etter all sannsynlighet blitt svaret dersom du hadde sagt fra også. Ikke tenk mer på det - selv om det hadde vært noe verre, er det altfor lenge siden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2019 den 20.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføretrygdet, men mens jeg hadde avklaringspenger dro jeg flere turer til syden uten å si ifra. Trodde det bare var å dra så lenge det ikke gikk ut over noe tiltak. Dette er mange år siden, men foregikk hver summer over flere år. Må jeg tilbakebetale flere år med avklaringspenger om NAV finner ut dette? Rett og slett bare henstille meg på å selge leiligheten for å betale for meg? Det er 7-11 år siden. 

Anonymkode: 6fb55...49b

Du kan lovlig dra på reise også på AAP, du burde gitt beskjed men gjorde det ikke, da vet du det til neste gang. Gi beskjed slik at det ikke kolliderer med planene til nav så er alt greit. Ingenting å få angst av.

Anonymkode: 8d77e...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...