Gå til innhold

Litium igjen


Fionys

Anbefalte innlegg

Nå har jeg økt litium fra 83 morgen og 83 kveld til 83 + 42 morgen og 83 kveld, kan virke som om depresjon letter litt. Har vært å tatt blodprøver med har ikke fått resultatet ennå, men hadde jo på en måte håpet at det ikke skulle hjelpe slik at jeg muligens ikke hadde bipolar lidelse likevel. 

På en annen måte så er jeg uansett glad for at ting har blitt lettere, slitsomt å gå rundt med alvorlig depresjon. Er det bipolar lidelse så får jeg bare godta det, diagnosen er ikke satt ennå. Jeg ligger i grense land slik at diagnosen ikke er så enkel å sette og de må observere meg over tid. Dette er snakk om bipolar lidelse 2, men det preger meg så pass mye i hver dagen i tillegg til ptsd at jeg ikke klarer å jobbe. Jeg har nå i over 3 år gått på app, men har fremdeles frem til sommeren for å finne ut om det er mulig til å komme tilbake til jobb. Har en 100% stilling som venter på meg og de ønsker meg tilbake. Arbeidsgiver har vært villig til å vente, men nå begynner de å bli utålmodige. Ser ikke helt for meg at jeg skal klare å komme ut i full jobb fra sommer, venter fremdeles på søvnutreding siden det er mistanke om søvnsykdom.

Uansett så gir hver minste opptur et håp om at jeg skal komme tilbake til normalen. Normalen dvs. å jobbe 100% i tillegg til å klare å følge opp alt som skal følges opp på fritiden. Er alenemor så det er en del.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...