Gå til innhold

Venter på blødning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en kvinne på 26 år. Syklusen min har vært ganske regelmessig med gjennomsnitt på 27 dager, men nå er jeg på dag 34 uten blødning. Ømme bryst og humørsvingninger er som vanlig, mensmurringer har vært litt av og på de siste 2-3 dagene, kraftige menssmerter i dag i bare en halvtime (2 døgn er normalt), og blødningen er ikke startet enda samt oppsamling av (vanligvis en del) vann i kroppen er uteblitt. Tok en graviditetstest hjemme i dag som viste negativ. For 2 uker siden var jeg hos en gynekolog for undersøkelse pga stikkende smerter på høyre side omtrent der eggstokken skal ligge og litt nedover i lysken på samme side. Fikk beskjed om at det lå litt vann bak livmoren, alt var altså greit. Har alt dette noen betydning? De stikkende smertene på høyre siden er borte, men syklusen/menstruasjonen(?) fremstår for meg som uvanlig og jeg blir engstelig for graviditet til tross for negativ test. 

Anonymkode: 5fb29...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det kan ha vært en forsinket eggløsning, hvor det ofte kan være litt væske i bukhulen. Stikkende smerter på høyre side kan også ha vært eggløsning. Jeg kan ikke se annet enn du observerer. Kanskje tar en graviditetstest en gang i uken? Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...