Gå til innhold

Lithium levaxin og dårlig kroppslukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste oppdaget en ubehagelig lukt som kommer ca et par timer etter at jeg har dusjet og tatt på meg rene klær. Lukten er spesiell, og jeg vet ikke hva jeg skal sammeligne med. Det er ikke BV. Tennen pusser jeg flere ganger om dagen. Det fører til at jeg vil isolere meg. Det jeg lurer på er om det kan ha sammenheng med medisinene jeg bruker?

Anonymkode: f5e2d...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Levaxin går jeg på. Har ikke merket noen kroppslukt.

 

I enkelte psykiske lidelser kan man innbille seg att man lukter dårlig. Lithium har jeg ikke noe personlig erfaring med.

Anonymkode: 86dcd...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Levaxin går jeg på. Har ikke merket noen kroppslukt.

 

I enkelte psykiske lidelser kan man innbille seg att man lukter dårlig. Lithium har jeg ikke noe personlig erfaring med.

Anonymkode: 86dcd...fd5

Det er nok reelt. Har gått på medisinene lenge, men det er vel siste måneder jeg begynte å reagere på lukten. Det er en spesiell lukt jeg aldri har kjent før. Jeg vet at mye kan skje i kroppen ved bruk av medisiner, men finner vel ikke ut om de har betydning uten å prøve seponering.

Anonymkode: f5e2d...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner godt til levaxin, har aldri merket noe lukt og aldri hørt snakk om lukt. Men. Jeg kan si at stress/angst DET kan lukte og den lukten er spesiell, likner ikke annen kroppslukt eller vanlig svette. En kvalm teknisk lukt. Jeg har slitt mye med det og har spurt folk rundt meg men ingen andre enn meg kjenner lukten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Soletti skrev:

Jeg kjenner godt til levaxin, har aldri merket noe lukt og aldri hørt snakk om lukt. Men. Jeg kan si at stress/angst DET kan lukte og den lukten er spesiell, likner ikke annen kroppslukt eller vanlig svette. En kvalm teknisk lukt. Jeg har slitt mye med det og har spurt folk rundt meg men ingen andre enn meg kjenner lukten. 

Da er det vel andre årsaker enn medisiner.  Vet ikke hva jeg skal gjør med det.

Anonymkode: f5e2d...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Soletti skrev:

Jeg kjenner godt til levaxin, har aldri merket noe lukt og aldri hørt snakk om lukt. Men. Jeg kan si at stress/angst DET kan lukte og den lukten er spesiell, likner ikke annen kroppslukt eller vanlig svette. En kvalm teknisk lukt. Jeg har slitt mye med det og har spurt folk rundt meg men ingen andre enn meg kjenner lukten. 

Det er en stran, spesiell lukt. Angst. 

Anonymkode: 023b7...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det vel andre årsaker enn medisiner.  Vet ikke hva jeg skal gjør med det.

Anonymkode: f5e2d...06d

Prøv å legg merke til når lukten er der og når den ikke er der. Tenker du finner noen svar da etter hvert. Før kom lukta så fort jeg gikk ut døra. Nå er jeg roligere og kjenner den bare av og til. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en stran, spesiell lukt. Angst. 

Anonymkode: 023b7...27e

Ja. Veldig stram. Merkelig at ingen andre enn meg selv kjenner den. Gjør du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...