susis Skrevet 8. februar 2019 Skrevet 8. februar 2019 Jeg lurer litt på når det er normalt å merke eventuell effekt av Lamictal... Så dere som har effekt av medisinen; Hvilken dose bruker du (ev serumskonsentrasjon)? Hvor lenge på rett dose før bedring? Må du bruke andre medisiner ved siden av? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2019 Skrevet 8. februar 2019 5 minutter siden, susis skrev: Jeg lurer litt på når det er normalt å merke eventuell effekt av Lamictal... Så dere som har effekt av medisinen; Hvilken dose bruker du (ev serumskonsentrasjon)? Hvor lenge på rett dose før bedring? Må du bruke andre medisiner ved siden av? Jeg bruker Lamìctal og er veldig fornøyd med den. Jeg bruker kun 150 mg, men det er en tilstrekkelig dose for meg. Det gikk bare en knapp uke på denne dosen før det hjalp, så den er effektiv. Jeg bruker kun antidepressiva ved siden av og det er en fin miks. Anonymkode: 34171...ae9 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 9. februar 2019 Skrevet 9. februar 2019 Jeg bruker 600mg, som for meg gir en serumkonsentrasjon i underkant av 40. Forholdet mellom dose og serumnivå er helt individuelt, og derfor er det viktig å følge med på. Da jeg begynte på det... Vil anslå 4-6 måneder før JEG følte meg trygg på at det hadde en effekt. 1 Siter
susis Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Skrevet 10. februar 2019 På 09.02.2019 den 0.24, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Lamìctal og er veldig fornøyd med den. Jeg bruker kun 150 mg, men det er en tilstrekkelig dose for meg. Det gikk bare en knapp uke på denne dosen før det hjalp, så den er effektiv. Jeg bruker kun antidepressiva ved siden av og det er en fin miks. Anonymkode: 34171...ae9 Så bra at det hjalp så fort 🙂 0 Siter
susis Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Skrevet 10. februar 2019 På 09.02.2019 den 20.24, FjellOgDalar skrev: Jeg bruker 600mg, som for meg gir en serumkonsentrasjon i underkant av 40. Forholdet mellom dose og serumnivå er helt individuelt, og derfor er det viktig å følge med på. Da jeg begynte på det... Vil anslå 4-6 måneder før JEG følte meg trygg på at det hadde en effekt. Det var en nyttig tilbakemelding. Betyr at det er ganske individuelt, og at man kanskje også må godt opp i serumskonsentrasjon for å få effekt. Jeg hadde 8 på 100, og holder på opptrapping. Så får vi se om jeg merker noe etter hvert... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.