Gå til innhold

Jeg på tennene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var så smart i kveld at jeg pusset tennene med Jif i håp om å få hvitere tenner... Men endte opp med blødende sår i tannkjøttet og innsiden av leppene. 

Smartass...

Anonymkode: 7605e...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var så smart i kveld at jeg pusset tennene med Jif i håp om å få hvitere tenner... Men endte opp med blødende sår i tannkjøttet og innsiden av leppene. 

Smartass...

Anonymkode: 7605e...ed6

Jif? Det ville jeg aldri ha våget å bruke. Men skyll munnen godt med vann og drikk mye vann etterpå for å rense systemet. Man må ikke pusse tenner med jif.  

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått god hjelp og har fått snakke med lege. God bedring.

Jeg har hatt mye problemer med tenner opp gjennom årene og har bare min egen erfaring og intet faglig å vise til. Mine tenner er pt i mye dårlig stell men jeg har for store helseproblem til å ville oppsøke tannlege. Har da heldigvis intet akutt o.t. ) Man bør oppsøke tannlege om man kan for det har man mye igjen for og alle er vistnok ikke av de aller dyreste har har jeg hørt.

 Jeg bruker nå corsedyl 1 % tannkrem kun noen få ganger månedlig( aldri oftere da tennene da  kan faller ut av seg selv) og skyller ellers med Colgate plax cool mint zero alcohol en gang daglig. Alt fås på apotek.

Anonymkode: b0e5e...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...