Gå til innhold

Likegyldighet eller er det noe annet som ligger bak?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra å føle meg mer levende for noen år siden, føler jeg meg nå helt likegyldig til alt. Jeg tar altfor lett på ting i forhold til før og jeg greier ikke å bry meg nok. Det føles underlig stille og det skremmer meg. Det er som om noe normalt ved det å leve har stoppet opp og jeg ser på livet mitt som en eneste lang reise hvor jeg nå burde avslutte fordi alt er over. Kanskje jeg har gitt opp og at det er en forsvarsmekanisme? Hva kan det være som gjør at jeg er på den måten?

Anonymkode: 76c98...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Fionys skrev:

Høres litt ut som jeg blir når jeg er deprimert.

Kanskje jeg er deprimert uten å forstå det. Ikke vet jeg. Det er forvirrende å føle seg sånn.

Anonymkode: 76c98...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg er deprimert uten å forstå det. Ikke vet jeg. Det er forvirrende å føle seg sånn.

Anonymkode: 76c98...30d

Jeg er aldri trist når jeg er deprimert, men jeg mister interessen for det jeg vanligvis liker og det jeg vanligvis bruker å gjøre. I tillegg så har jeg dårlig matlyst, konsentrasjonsproblemer, lite energi osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fionys skrev:

Jeg er aldri trist når jeg er deprimert, men jeg mister interessen for det jeg vanligvis liker og det jeg vanligvis bruker å gjøre. I tillegg så har jeg dårlig matlyst, konsentrasjonsproblemer, lite energi osv.

Det er som meg.

Anonymkode: 76c98...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er som meg.

Anonymkode: 76c98...30d

Da ville jeg ha tatt en tur til fastlegen for å få hjelp. Å være deprimert er ofte ganske grusomt, jeg mister nest alt av livsgnist og det er kjempe tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Fionys skrev:

Da ville jeg ha tatt en tur til fastlegen for å få hjelp. Å være deprimert er ofte ganske grusomt, jeg mister nest alt av livsgnist og det er kjempe tungt.

Det er bare det at jeg føler meg nokså tilfreds i hverdagen, men samtidig så er jeg likegyldig. Merkelig følelse.

Anonymkode: 76c98...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...