Gå til innhold

Lyge på seg en straffbar handling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en person lyver på seg en alvorlig straffbar handling til politiet i avhør for å straffe seg selv for noe man har gjort galt i livet tidligere, hvordan vil politiet/ myndigheten reagere på dette ? Det er som sakt bare et hypotetisk spørsmål og ikke noe som er virkelig. Vil vedkommende få en straff for det? Står det noen plass i loven at det ikke er «lov»…

0C82CE03-781D-410F-A180-44C963DB49D1.jpeg

Anonymkode: 4fda0...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått til fastlegen og bedt om en henvisning til en psykiater og sagt jeg hadde alvorlige dilemma jeg ville ta opp med en erfaren spesialist. Spesielt om du er en yngre person tror jeg mulighetene er til stede for å komme til samtale om tingene. Om du får en slik mulighet eller kanskje menigheten eller livssynsorganisasjonen om du er tilknyttet noe kan bidra. 

Eller du kan jo forsøke å fortelle oss på DOL om hva det prinsipielt hva du har opplevet. Kanskje det hjelper i seg selv.

Anonymkode: 2d35f...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det en sak du mener er mangelfullt opplyst og som burde vært rullet ut i sin fulle bredde. Ikke sjelden jeg føler det selv når jeg leser media spesielt om det gjelder ting med lokalpolitiske innsnitt.

Eller er jeg helt på jordet?

Anonymkode: 2d35f...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...