Gå til innhold

Feber i to uker


Nassenøff86

Anbefalte innlegg

Hei! 

Den 19 februar ble jeg veldig forkjølet. Vondt i halsen, snørra rant, slapp og vondt i hodet. Ingen feber. Den 25 februar skulle jeg inn til Ullevål å fjerne en polypp i livmor, så frem til da tok jeg det helt med ro og prøvde bli frisk til den 25 februar. Jeg fikk heldigvis, på hengende håret lov av amnestesi legen å bli tatt i mot og bli operert. Han var veldig streng, da man må kunne puste selv, ikke være tett i nesa osv for å få narkose. Operasjonen gikk fint, men tre dager etter kom feberen. Jeg har vært hos fastlegen annenhver dag siden jeg fikk feber, da feber kunne være tegn til infeksjon etter operasjonen. Jeg var også i kontakt med Ullevål på denne tiden. Hadde en crp på 13 og det var jo ikke så alt for høyt. Den økte deretter til 20, for så å gå ned igjen. Feberen har fortsatt i alle disse 14 dagene. Legene sa at feberen kunne komme av påkjenningen av å ha operert samtidig som jeg var syk. Jeg har fått streng beskjed om å ta det med ro, noe jeg også gjør. Feberen går opp så fort jeg er aktiv og er derfor så mye rolig som mulig. Jeg klarer ikke helt å slå meg til ro at feberen kommer av påkjenningen. Eller jo, den kan sikkert ha vært en årsak den første tiden, men to uker? Går snart inn i min 3 uke med feber. Kan det være en infeksjon nedentil eller noe annet alvorlig? Noen som har noen tips på hva det kan være eller har vært i lignende situasjon. Feberen går opp så fort jeg går til butikken, som er 3 min å gå hver vei. Var ute en time noen dager før legen ba meg holde meg i ro, og da gikk feber over 39. Har som oftest ikke feber før jeg er aktiv. Jeg føler meg ikke syk ellers. Jeg sa til fastlegen at jeg gjerne ville ta en blodprøve av alt, men hun sa at når man har feber kan resultatene bli feil. Jeg er 33 år, og fjernet polyppen pga barneønske. Jeg vil veldig gjerne bli kvitt feberen før neste eggløsning da planen er å dra til danmark å bli inseminert med min kvinnelige partner. 

 

Tusen takk for svar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Xtra skrev:

Litt forvirrende når du snakker om datoer frem i tid, om det ikke var i fjor. Har ingen tips, dessverre.

Hun mener nok januar. :) 

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...